• وبلاگ : وبلاگ هاي قرآني Quranic Weblogs
  • يادداشت : ترجمه فمنيستي از قرآن کريم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سامان به مسعود کريميان 
    مسلما مقصود از اضرب ترک کردن نيست و اتفاقا خيلي به جا علامت تعجب را گذاشتند. شما هم لازم نيست تمام تفاسير تاريخ را يک شبه با نگاه کردن به ديکشنري خودتان تعويض کنيد. اگر قرار باشد مرد بلافاصله زن را ترک کند بايد بهش گفت نامرد نه مرد. اين مرد است که مسئوليت حفاظت از خانواده ار عهده دار است حالا خود بيايد و خانواده و يا زن را ترک کند؟ الان امام حسن که همسرش وي را کشت ، پس بايد حتما همسرش را ترک مي کرده نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اين ترک کردن ها همان اشفته بازار امروزي است. آمار طلاق وحشتناک و فروپاشي خانواده نتيجه همجنين تفسيرهاي مسخره و بي سر و تهي است. زدن خيلي بهتر از فروپاشي خانواده و جامعه و گسترش فساد و انحراف در جامعه است.(همان چيزي که مثلا در سوئد اتفاق افتاده و اغلب بچه ها بي پدر هستند و همجنسگرايي و زنا بيداد مي کند) البته زدن خود مراتب دارد. اين مسئله بارها توسط بزرگان توضيح داده شده و نياز به تفسير اين خانم و ديکشنري شما نيست.
    با سلام
    بنده اصلا منظور جنابعالي را از گذاشتن (؟!) در انتهاي جمله متوجه نمي شوم. اگر کسي بخواهد برداشت خود را از واژه اي بيان کند شما مسخره اش مي کنيد؟ آيا تفاسير و ترجمه هاي قرآني که در کشورمان موجود هستند به طور کلي همه صحيح و بي عيب و نقص هستند؟
    شما طبق کدام استنادي واژه ي ضرب را مي توانيد زدن معني کنيد؟ آيا به فرهنگ لغت عربي نگاهي انداخته ايد؟ البته که مسلماً هرگز چنين کاري نکرده ايد. مسلمان امروز مسلمان ديروز محقق و مُجِد نيست. موجود چشم و گوش بسته اي است که هرچه بگويند يا بدون تحقيق باور مي کند يا بدون تحقيق رد مي کند و شما هم متأسفانه چنين رويه اي داريد.
    ذاتاً اينکه زني به دنبال تحقيق و ترجمه قرآن برآمده جاي بسي ستايش است. شما بري منکوب کردن ديگران چنان حريصانه حرکت مي کنيد که هيچ جنبه ي مثبتي را مشاهده و ملاحظه نمي نماييد.
    لم تقولون ما لا تفعلون؟
    و إذا قيل لهم لا تفسدوا في الارض قالو انما لمصلحون.
    نکنيد چنين. به نام مسلماني فساد در دين نکنيد.
    شما با امپرياليزم کاپيتالستي غرب چه تفاوتي داريد؟ هردو تيشه بر ريشه ي اسلام و قرآن مي زنيد البته شما خطرناک تريد.