سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدکاران، جز با همانندان خود، دوستی نمی کنند . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

«قاریان قرآن‌کریم»؛ وبلاگی برای دانلود تلاوت صوتی و تصویری

گروه وبلاگ: وبلاگ «قاریان قرآن‌کریم» با هدف دانلود تلاوت صوتی و تصویری فعالیت خود را آغاز کرده‌است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، وبلاگ «قاریان قرآن‌کریم» فعالیت خود را از مردادماه 1386 با هدف نشر تعالیم قرآنی در سرویس‌دهنده‌ی بلاگفا توسط «محمدامین تکلو» شروع کرده و تاکنون بیست و هشت پست را با همین هدف به‌روز کرده‌است.

وبلاگ «قاریان قرآن‌کریم»

بلاگر در پست اخیر خود به بیان قسمت‌هایی از زندگی‌نامه‌ی استاد «محمدرضا پورزرگری» یکی از قاریان قرآن پرداخته و می‌نویسد: «استاد پورزرگرى آموزش روخوانى قرآن‌کریم را در کلاس چهارم دبستان و زیر نظر استادش آقاى فتحعلى و آموزش مقدماتى تجوید و صوت و لحن را، زیر نظر استادش آقاى مصطفى اسلامى در کلاس پنجم ابتدایى به پایان رساند و پس از آن با حضور جلسات استاد محسن موسوى نکات تجویدى و صوت و لحن را در سطح بالاتر همراه با مفاهیم قرآنى فرا گرفت.»

وی در پست‌های دیگری تلاوت سوره‌ی آل عمران را با صدای «شیخ محمداحمد بسیونی»، سوره قمر و الرحمن با صدای «شیخ ابوالعینین شعیشع»، سوره توبه با صدای «شیخ اسماعیل طنطاوی» را برای دانلود علاقه‌مندان قرار داده‌است.

وبلاگ‌نویس در پست بعدی خود با عنوان «گفت‌وگو با استاد سیدمتولی عبدالعال» آورده‌است: «آن زمان که او تعلیم و آموزش علوم و فنون این کتاب مقدس را آغاز کرد، کودکى بیش نبود. شاید در آن ایام بر ذهن احدى خطور نمى‌کرد که روزى این کودک بتواند تلاوت‌هایى چنین زیبا اجرا کند.

هنوز هفت سال بیشتر نداشت که سه جز از این کلام مقدس را حفظ بود و این خود پیشرفتى عظیم در این راستا بود. او چون سایر قاریان در آغاز کار به تقلید از اساتید برجسته قرائت قرآن پرداخت.»

بلاگر «قاریان قرآن‌کریم» به نشانی «http://amin-takalo.blogfa.com/» در بخش پیوندهای خود به سایت رسمی استاد عبدالفتاح و علی الطاروطی لینک داده‌است.






::: چهارشنبه 86/5/24 ::: ساعت 11:41 عصر :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
نظرات شما: نظر