سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، کارهای والا و ارجمند را دوستمی دارد و کارهای حقیر و خُرد را ناخوش می دارد [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

نگاهی به تازه‌های منتشر شده در سایت اینترنتی حجت‌الاسلام سلیمیان 

حجت‌الاسلام سلیمیان، یکی از روحانیان فعال و علاقه‌مند به فعالیت‌هایی با موضوع مهدویت و ظهور امام زمان(عج) در فضای مجازی ‌است.

 به گزارش  قرآن بلاگ، به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، این سایت بخش‌هایی مانند انتشار و معرفی آثار شخصی، زنان و دختران، گالری داستان ها، معرفی سایت‌های مفید، پرسمان مهدویت، فرهنگنامه مهدویّت، کتب مهدویت(متن)،پیشوایان نور، دانشجویی،کوتاه و خواندنی، زندگی نامه، نوشته‌های شما را در سایت خود اضافه کرده‌است.

وب سایت اینترنتی حجت‌الاسلام سلیمیان

درسنامه مهدویت(متن) جدید، مقاله دوستان، جوان و جوانی، ادبیات انتظار، معرفی وبلاگ‌های مفید، مراکز مهدوی به همراه نقد و نظر از تازه‌های این پایگاه بوده‌است.

 بحش جوان و جوانی با عناوین همه کوچه‏ها «بن‏بست» نیستند، قوى‏ترین تکیه‏گاه پس از «خدا»، «خود»ت هستى، چرخه زندگی انسان از تولد تاپیری و در پایان، مرگ، تعریف مُد و مدگرایى و ... به‌روز شده‌اند.

 بخش دیگری که در این سایت وجود دارد معرفی کتب مهدویت است. در این بخش گفتمان مهدویّت، مهدی منتظر(ع) در نهج البلاغه، مهدى منتظر (ع) در نهج البلاغه، شناخت مختصرى از زندگانى امام مهدى(عج) و زیارت از جمله کتاب‌های معرفی شده ‌هستند.

 «تا ‌‌پای جان استوار» عنوان کتابی از جعفر سبحانی درباره داستان مباهله است که در این سایت داستان به طور کامل آورده شده‌است.

 بخشی از این داستان این‌طور نقل شده‌است: «اسقف بزرگ مهر سکوت شکسته و چنین گفت: من چهره‏هایى را مى‏بینم که هرگاه دست‏به دعا بلند کنند و از درگاه الهى بخواهند که بزرگ‏ترین کوه‏ها را از جاى بکند، فورا کنده مى‏شود. هرگز صحیح نیست ما با این قیافه‏هاى نورانى و با این افراد با فضیلت مباهله کنیم زیرا بعید نیست که همه ما نابود شویم. ممکن است دامنه عذاب گسترش پیدا کند و همه مسیحیان جهان را فرا گیرد و در درون زمین یک مسیحى باقى نماند».

 یاران حضرت مهدی(ع) «زنان و مردان»، جایگاه حجاب در اندیشه ها، بدحجابی، عوامل بد حجابی، آثار بد حجابی از عناوین مطرح شده در بخش زنان و دختران سایت حجت‌الاسلام سلیمیان است. 

وب سایت اینترنتی حجت‌الاسلام سلیمیان را اینجا کلیک کنید!






::: پنج شنبه 86/10/6 ::: ساعت 11:8 عصر :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
نظرات شما: نظر