سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، چراغ خرد است . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

نگاهی به نرم‌افزار قرآنی «جامع القصص» 

نرم‌افزار «جامع القصص» بیش از 4000 داستان در موضوعات تاریخی، اخلاقی، علمی و تربیتی به صورت متن و صدا در خود جای داده‌است.

به گزارش قرآن بلاگ به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، این نرم‌افزار به صورت تخصصی توسط موسسه نرم‌افزاری نورا‌لزهرا برای کاربران و علاقه‌مندان این حوزه ارائه شده‌است.

داستان‌های موجود در «جامع القصص» توسط علما و فرهیختگانی همچون؛ مرحوم کافی، شهید دستغیب، مرحوم فلسفی، انصاریان، هاشمی‌نژاد، پناهیان، مظاهری، دانشمند و ... بیان شده‌است.

از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار ارائه متن کتاب‌ها بوده که از آن میان داستان‌های کودکی بزرگان تاریخ در سه جلد، گفتنیهای تاریخ ـ شامل داستان‌های جذاب و خواندنی تاریخ ایران و جهان، داستان‌های بحارالانوار در چهار جلد، داستان‌های استاد مطهری، داستان‌ها و پندها جلد اول، حکایت پارسایان، جلوه‌هایی از نور قرآن در قصه‌ها و مناظره‌ها و نکته‌ها، عبرت‌های تاریخ را می‌توان نام برد.

 

نماز خوبان(حکایت و داستا‌ن‌هایی از دانشمندان و فرزانگان)، چهل مثل از قرآن، گنجینه جواهر یا کشکول ممتاز، داستان‌های شگفت(شهید محراب آیت‌الله سید عبدالحسین دستغیب) و خاطرات امیر‌المنین علی(ع) از دیگر کتاب‌های موجود در این نرم‌افزار هستند.

همچنین داستان‌های عارفانه در آثار(علامه حسن‌زاده آملی)، قصه‌های اسلامی و تکه‌های تاریخی، عاقبت بخیران عالم جلد 1و2، جلوه‌ عشق(قصه‌های زندگی امام حسین ع) و داستان‌هایی از انوار آسمانی نیز در «جامع‌القصص» وجود دارد.

این نرم‌افزار قرآنی در دو لوح فشرده(CD) و با قیمت 4000 تومان برای کاربران تهیه و تولید شده‌است.

سایت اینترنتی موسسه نرم‌افزاری نورالزهرا را اینجا ببینید!






::: دوشنبه 87/2/2 ::: ساعت 12:46 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
نظرات شما: نظر