سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شنیدم مردی از امام صادق علیه السلام می پرسید :«کسی می گوید که دوستت دارم . من از کجا بدانم که [واقعا] دوستم دارد ؟». [صالح بن حکم]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

نرم‌افزار «محراب عشق» منتشر شد 

نشر شاهد نرم‌افزار چند رسانه‌ای «محراب عشق» را با اطلاعاتی از حضرت امیرالمؤمنین(ع) و شهدای محراب انقلاب اسلامی منتشر کرد.

به گزارش قرآن بلاگ  به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، این نرم‌افزار یک بانک جامع اطلاعاتی قابل دسترس از حضرت امیرالمومنین(ع) و شهدای محراب انقلاب اسلامی است که در سه بخش با عناوین «محراب خونین»، «شهدای محراب» و «رمز یاعلی (ع)» طراحی شده‌است.

بخش «محراب خونین» شامل زندگی شخصی و خانوادگی حضرت علی(ع) و سخنان گهربار این امام، در خصوص جهاد و شهادت، نوشته‌ها و کتب شهدا درباره امام علی(ع)، حکایاتی از زندگی حضرت علی(ع)، مجموعه آواها و نماهای اجرا شده در ارتباط با حضرت امیرالمومنین(ع) و فهرست کتب فارسی درباره امام اول مسلمانان است.

بر اساس این گزارش بخش «شهدای محراب» شامل زندگینامه، تألیفات و آثار شهدای محراب، تألیفات مرتبط با شهدای محراب و تصاویر و فیلم‌های مربوط به آنهاست.

بخش «رمز یاعلی (ع)» شامل گزیده‌ای از وصایای شهدای انقلاب اسلامی در ارتباط با حضرت علی (ع) و اهل بیت ایشان، خلاصه زندگی و خاطرات به جامانده از چندین شهید همنام حضرت علی(ع) و نمودارهای آماری درباره اسامی شهدای همنام با حضرت علی(ع) است. 





  • کلمات کلیدی : پایگاه پرسمان قرآنی

  • ::: دوشنبه 87/3/13 ::: ساعت 1:39 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر