سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نیکوترین خوى زنان زشت‏ترین خوى مردان است : به خود نازیدن و ترس ، و بخل ورزیدن . پس چون زن به خویش نازد ، رخصت ندهد که کسى بدو دست یازد ، و چون بخل آرد ، مال خود و مال شویش را نگاه دارد ، و چون ترسان بود ، از هر چه بدو روى آرد هراسان بود . [نهج البلاغه]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

رهنمودهای امام خمینی(ره) در وبلاگ مرکز اسلامی منچستر ارائه شد 

  وبلاگ «مرکز اسلامی منچستر» در ایام رحلت رهبر کبیر انقلاب سخنان و رهنمودهای ارزشمندی از امام ارائه کرده‌است.

به گزارش قرآن بلاگ  به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، در ایام رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) وبلاگ مرکز اسلامی منچستر سخنان ارزشمند امام (ره) را جمع‌آوری کرده و در اختیار کاربران اینترنتی قرار داده‌است.

ایمان و ارزش‌های معنوی از دیدگاه امام خمینی_(ره)، آن کیست؟، خاطره‌ای از امام خمینی، حدیث هفته، روش‌های روشنگری حضرت زهرا(س)، خطبه حضرت زهرا و در فراق یاس، مشکى پوشیم از مطالب ارائه شده این وبلاگ است.

کسانی که با خدا باشند،توجه به خدا و ایمان به خدا داشته باشند، خداوند آن‌ها را از تمام ظلمت‌ها، از تمام تاریکی‌ها خارج می‌کند و به حقیقت نور می‌رساند.

بدان که ایمان نیز از کمالات روحانیه‌ای است که به حقیقت نوریه آن کمتر کسی آگاه گردد، حتی خود مؤمنین تا در عالم دنیا و ظلمت طبیعت هستند، از نورانیت ایمان خود و کراماتی که در پیشگاه مقدس حق برای آن‌ها است مطلع نیستند.

آنچه میزان سعادت است این که انسان مؤمن باشد، و صبر داشته باشد و دیگران را به صبر وادار کند و حق بگوید و دیگران را به حق گفتن وادار بکند.

جملات بالا سخنان امام خمینی(ره) درباره ایمان و ارزش‌های معنوی می‌باشد که توسط وبلاگ «مرکز اسلامی منچستر» در ایام ارتحال امام در دسترس کاربران قرار گرفته‌است.

وبلاگ مرکز اسلامی منچستر را اینجا ببینید!





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: دوشنبه 87/3/13 ::: ساعت 1:42 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر