سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برتری دانشمند بر غیر او، مانند برتری پیامبر بر امتش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

نرم‌افزار کتابخانه دیجیتالی آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی(ره) تولید شد 

  نرم‌افزار کتابخانه دیجیتالی حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی(ره) در سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی حاوی 60 جلد کتاب در قالب 41 عنوان تولید شد.

به گزارش قرآن بلاگ ،همزمان با اولین سالگرد ارتحال مرجع تشیع آیت‌الله فاضل لنکرانی(ره) نرم‌افزار کتابخانه دیجیتالی معظم‌له به همت مرکز تحقیقات کامیپوتری علوم اسلامی قم تولید شد.

مسئول بخش خدمات فرهنگی معاونت بازرگانی مرکز تحقیقات هدف از تولید این نرم‌افزار را گردآوری کلیه آثار و تألیفات معظم له عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقر خوانساری گفت: این نرم‌افزار به درخواست مؤسسه فقهی ائمه اطهار(ع) و بیت معظم له در دستور کار مرکز قرار گرفت.

وی با اشاره به بخش‌های اصلی این نرم‌افزار اظهارداشت: نمایش، جستجو، قرآن و نگارخانه بخش‌های اصلی این نرم‌افزار را تشکیل می‌دهند.

حجت‌الاسلام خوانساری بیان داشت: کتابخانه دیجیتالی حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی(ره) در سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی حاوی 60 جلد کتاب در قالب 41 عنوان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اصول، فقه، تفسیر، عقاید، حدیث و زندگی نامه را از موضوعات اصلی این کتابخانه دیجیتالی دانست و گفت: در این نرم‌افزار سعی شده کتاب چند جلدی تفضیل الشریعه که معظم له در دروس خارج فقه از آن بهره می‌برده اند، به نمایش گذاشته شود.

مسئول بخش خدمات فرهنگی معاونت بازرگانی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی افزود: در این نرم افزار92 قطعه عکس، نسخه خطی و دست نوشته های این مرجع عالیقدر نیز قرار دارد. 





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: یکشنبه 87/3/19 ::: ساعت 2:43 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر