سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، سِپَر است . [امام صادق علیه السلام]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

با سلام به همه دوستان!

از تمام شما عزیزان که موضوعات وبلاگ را با جدیت پیگیری می کنید ،تشکر نموده و به استحضار می رسانم که به دلیل اینکه پستهای قبلی بنده مورد توجه قرار گرفته و سوالات و پرسش های زیادی از طرق مختلف به اینجانب رسیده است،لذا ان شاءالله در آینده نزدیک ،پیامهایی را که در نقد پست های قبلی است را بررسی خواهم کرد.

از شما دوستان عزیز خواستارم که اگر شما هم نقد یا سوالی در ارتباط با حکم ارتداد،شرایط آن و... دارید ، برای بنده ارسال کنید تا همان طور که شما دوستان خواسته بودید ،این بحث را علمی ،مستند و به دقت بررسی کنیم .

 سه تذکر مهم

1.ما در این وبلاگ سعی داریم به دور از هر گونه تعصب و پیش داوری و در فضایی علمی در رابطه با مباحثی که مربوط به پیامبر اعظم (صلی الله علیه وآله) می باشد بحث کنیم ،لذا در یک فضای علمی بهتر است که انسان همه اغراض و نفسانیات و وهمیات را کنار بگذارد و آزادانه و به دور از پیش داوریها وارد بحث شود.

2.در مباحث علمی اگر قرار است در مقوله ای وارد شویم ،غیر آگاهانه وارد نشویم و حتی المقدور در رابطه موضوع مورد بحث حداقل اطلاعاتی را کسب نمائیم ؛مثلاً در مورد ارتداد حداقل باید بدانیم که  تعریف ارتدادچیست؟ حکمش در چه مورد اجرا می شود؟آیا این جرم است یا مربوط به اعتقاد است؟آیا در این باره اختلاف نظر است یا خیر؟ آیا حکم ارتداد از مسلمات است ؟و...

3.در مباحث علمی بهتر است از بیان مسائل غیر مستند و وقایع بی پایه و اساس جداً پرهیز کنیم و به گفته ها و شنیده ها اکتفا نکنیم

 

قبلاً از همکاری شما متشکرم





  • کلمات کلیدی :

  • ::: جمعه 87/6/15 ::: ساعت 12:5 عصر :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر