سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این دانش، دین است، پس نیک بنگریدکه از چه کسی دین خود را می گیرید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

نرم‌افزار «باغ آیه‌ها» برای کودکان منتشر شده‌است

گروه وبلاگ‌:‌‌«باغ آیه‌ها» نرم‌افزاری قرآنی که برای گروه سنی کودکان منتشر شده‌است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، نرم‌افزار «باغ آیه‌ها» توسط انتشارات بنی‌هاشم و برای گروه‌سنی کودکان منتشر شده‌است.

نرم‌افزار «باغ آیه‌ها»

این نرم‌افزار جزء سی‌ام قرآن کریم را به چهار زبان فارسی، انگلیسی، فرانسه و عربی به صورت صوتی و با نمایش بیش از 600 نقاشی با موضوعات دینی و قرآنی ارائه داده‌است.

برای هر آیه تصویری در نظر گرفته شده که برخی از آنها امکان رنگ‌آمیزی توسط کاربر را نیز دارا هستند.

قرائت این آیه‌ها به‌وسیله 8 قاری؛ عبدالباسط، قاریان خردسال، شاطری، منشاوی و ... صورت گرفته که امکان انتخاب هر یک وجود دارد.

جورچین، تواشیح، مسابقه و رنگ‌آمیزی از دیگر امکانات این نرم‌افزار است.

قیمت این نرم‌افزار 65000 ریال است.

منبع: www.iqna.ir





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: سه شنبه 86/2/4 ::: ساعت 6:7 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر
    حجاب در قرآن در وبلاگ «مذهبی»

    گروه وبلاگ: «ای پیامبر، به زنان و دخترانت و نیز به زنان مؤمنین بگو خود را بپوشانند تا شناخته‌نشوند و مورد اذیت قرار نگیرند. و خداوند بخشنده مهربان است. سوره احزاب/59»

    به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، وبلاگ «مذهبی» در پست اخیر خود با اشاره آیاتی که درمورد حجاب است در این مورد مطالبی می نویسد.

    بلاگر ابتدا عنوان می کند که در قران بیش از ده آیه در مورد حجاب وجود دارد و سپس یکی از این آیات را می نویسد: «در قرآن مجید بیش از ده آیه در مورد حجاب و حرمت نگاه به نامحرم وجود دارد.

    یکی از این آیات، آیه 59 سوره احزاب است:ای پیامبر، به زنان و دخترانت و نیز به زنان مؤمنان بگو خود را بپوشانند تا شناخته نشوند و مورد اذیت قرار نگیرند. و خداوند بخشنده مهربان است.»

    وی می‌افزاید: «جلباب به معنای یک پوشش سراسری است؛ یعنی زن باید همه اندامش پوشیده باشد تا همچون گلی لطیف از دسترس هوسرانان مصون و محفوظ باشد. در سوره نور آیه 31 نیز مفصلاً در مورد حجاب و حرمت نگاه به نامحرمان سخن به میان آمده‌است.»

    در ادامه بلاگر در مورد مفهوم و ابعاد حجاب در قرآن می‌نویسد: «حجاب در لغت به معنای مانع، پرده و پوشش آمده است. استعمال این کلمه، بیش‎تر به معنی پرده است. این کلمه از آن جهت مفهوم پوشش می‎دهد که پرده، وسیله‎ی پوشش است، ولی هر پوششی حجاب نیست؛ بلکه آن پوششی حجاب نامیده می‎شود که از طریق پشت پرده واقع شدن صورت ‎گیرد.»

    وی در مورد ابعاد حجاب می نویسد: «حجاب، به معنای پوشش اسلامی بانوان، دارای دو بُعد ایجابی و سلبی است. بُعد ایجابی آن، وجوب پوشش بدن و بُعد سلبی آن، حرام بودن خودنمایی به نامحرم است؛ و این دو بُعد باید در کنار یکدیگر باشد تا حجاب اسلامی محقق شود؛ گاهی ممکن است بُعد اول باشد، ولی بُعد دوم نباشد، در این صورت نمی‎توان گفت که حجاب اسلامی محقق شده است.»

    این بلاگر در ادامه مباحث این پست خود که در مورد حجاب است به مواردی چون هدف و فلسفه حجاب، حجاب چشم، حجاب در گفتار، حجاب رفتاری، حجاب و عفت، حجاب زنان سالمند و اینکه آیا حجاب مانع همه بزهکاری‌های اجتماعی است، نیز اشاره می کند و توضیحاتی می‌دهد.


    ادامه این مطالب را اینجا ببینید!

    منبع: www.iqna.ir






    ::: سه شنبه 86/2/4 ::: ساعت 6:3 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر
    «روزی انسان» در وبلاگ «در حریم اهل بیت(ع)»

    گروه وبلاگ: «هر چند انسان وظیفه دارد برای امرار معاش و کسب روزی به فعالیت بپردازد، اما از این نکته نباید غفلت ورزد که همه چیز بر اساس محاسبات بشری حاصل نمی‌شود.»

    به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، وبلاگ «در حریم اهل بیت(ع)» که در سرویس‌دهنده‌ی پارسی‌بلاگ به‌روز می‌شود در پست اخیر خود به موضوع «روزی انسان» پرداخته است.

    بلاگر در آغاز پست به سخنی از امام علی(ع) اشاره کرده و می‌نویسد: «حضرت علی(ع) می‌فرمایند: روزی دو گونه است؛ یکی آنکه تو در جستجوی آن هستی و دیگری آنکه تو را می‌جوید که اگر به دنبال آن نروی،‌ به سراغ تو می‌آید، فکر و اندوه سال آینده را بر فکر و اندوه امروز، اضافه مکن که برای رسیدگی به مشکلات هر روز، آن روز کافی است. اگر سال آینده جزء عمرت باشد، خداوند هر روز روزی تازه می‌دهد و اگر از عمرت نباشد، چرا غم و اندوه چیزی بخوری که مربوط به تو نیست؟ بدان کسی پیش از تو، به روزی تو نمی‌رسد و آن را از دست تو نمی‌تواند خارج کند و آن چه برای تو مقدّر شده،‌ هرگز نمی‌تواند آن را به تأخیر اندازد.»

    وی در ادامه می‌افزاید: «خداوند در قرآن می‌فرماید: «وَفِی السَّمَاء رِزْقُکُمْ؛ روزی شما در آسمان مقدّر شده است»، از این‌رو خداوند گاهی به بعضی آفریده‌ها به‌گونه‌ای روزی می‌رساند که صد عاقل در آن حیران بماند.»


    برای خواندن کامل مطلب اینجا کلیک کنید!

    منبع: www.iqna.ir






    ::: سه شنبه 86/2/4 ::: ساعت 6:1 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر
    بررسی جایگاه واژه «حجت» و «منجی» در قرآن

    گروه وبلاگ: «اعمال مردم هر صبح و شام به حضور حجت و امام عصر(ع) عرضه می‏شود و ایشان از اعمال خوب و پسندیده مردم شاد و از اعمال ناشایست آنها اندوهگین می‏شوند.»

    به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، «نوید امن و امان» عنوان وبلاگی‌است که در سرویس‌دهنده بلاگفا به‌روز می‌شود. در آخرین پست این وبلاگ به موضوع ناجی موعود و واژه‌های مربوط به آن از دیدگاه قرآن و روایات پرداخته شده‌است.

    بلاگر معنی واژه حجت را «دلیل، برهان و راهنما» و به عبارت دیگر «آنچه به آن دعوی یا مطلبی را ثابت کنند» تعریف کرده و معنی حجت را با توجه قرآن می‌‌نویسد: «در آیه از قرآن‌کریم، خداوند هدف از فرستادن پیامبران را اتمام حجّت به مردم و سد کردن راه استدلال و بهانه‌جویی بر آنها دانسته‌است. بنابراین می‏توان گفت که انبیا «حجت» خدا بر مردم‏اند و با آمدن آنها دیگر کسی نمی‏تواند در درگاه خدا مدعی شود که چرا راه مستقیم را به ما نشان ندادی.»

    و در روایتی از امام محمدباقر (ع) در این مورد آمده‌است: «به خدا سوگند که خداوند از روزی که آدم ‏علیه السلام قبض [روح] شد، هیچ سرزمینی را از پیشوایی که [مردم] به وسیله او به سوی خدا هدایت می‏شوند، خالی نگذاشته‌است. این پیشوا حجّت خدا بر بندگانش است و هرگز زمین بدون امامی که حجّت خدا بر بندگانش باشد، باقی نمی‏ماند.»

    وی همچنین در مورد ضرورت شناخت حجت‏های الهی که برای انسان‌ها وعده داده‌شده، می‌نویسد: «در بسیاری از روایات برضرورت شناخت حجت و امام عصر تأکید شده تا آنجا که در روایت متواتری که از پیامبرگرامی اسلام‏(ص) نقل شده، نشناختن امام برابر با مرگ در زمان جاهلیت دانسته شده‌است. از این‏رو سفارش شده‌است که همواره از خدا بخواهید که حجتش را به شما بشناساند تا از گمراهی و جهالت نجات یابید.»

    بلاگر در پایان قسمتی از «دعای معرفت» را که بر خواندن آن در زمان غیبت تأکید شده، آورده‌است: «بار خدایا، مرا با حجّت خود آشنا ساز؛ که اگر مرا با حجّتت آشنا نکنی از دینم گمراه شوم.»


    متن پست به‌طور کامل را در اینجا ببینید!

    منبع: www.iqna.ir






    ::: سه شنبه 86/2/4 ::: ساعت 6:0 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر
    عبادت عاشقانه، خالصانه و مخفیانه در «نماز سجاده نور»

    گروه وبلاگ: «غیر از شکل ظاهری عبادت، به‌خصوص نماز، محتوای عبادت راهم باید از دید اولیای دین و متن مکتب شناخت و به کاربست.»

    به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، وبلاگ «نماز سجاده نور» در پستی با اشاره به چگونگی عبادت و شرایط آن توضیحاتی نیز در مورد بهترین عبادت‌ها می‌دهد.

    بلاگر ابتدا می‌نویسد: «مگر نه اینکه آدرس هر خانه را باید از صاحب‌خانه گرفت؟ و مگر نه اینکه در هر ضیافت و مهمانی، باید نظر میزبان را مراعات کرد؟ عبادت حضور در برابر خدایی است که صاحب جهان است، و نشستن بر سر مائده‌های معنوی پروردگار است که برای بندگان فراهم کرده‌است. پس، چگونه عبادت را هم باید از او فراگرفت و به دستور او عمل کرد و دید که او چه چیز را عبادت دانسته و عبادت به چه صورت را ازما طلبیده است.»

    در ادامه به بهترین عبادت‌ها و در ابتدای آن به آگاهانه بودن آن اشاره می‌کند: «دو رکعت نماز انسان آگاه و دانا، از هفتاد رکعت شخص نادان برتراست. عبادت‌کننده‌ی ناآگاه، همچون کلاغ آسیاب است که می‌چرخد ولی پیش نمی‌رود.»

    وی در این رابطه سخنی از امام صادق(ع) را می‌آورد: «امام صادق(ع) فرموده‌است:«کسی که دورکعت نماز بخواند و بداند با که سخن می‌گوید، گناهانش بخشیده‌می‌شود.» دراین صورت است که نماز، معراج روح می‌شود و عامل بازدارنده از فساد و موجب قرب به خدا است.»

    سپس در ادامه به علاوه بر آگاهانه بود عبادت به عاشقانه، خالصانه، خاشعانه و مخفیانه بود عبادت نیز اشاره می کند و در این موارد هم توضیحاتی می‌دهد.

    وبلاگ «نماز سجاده نور» در سرویس‌دهنده بلاگفا با موضوعاتی چون نماز، عید غدیر، عید قربان، شب قدر و قیام عاشورا به روز می شود.


    ادامه این مطالب را اینجا ببینید!

    منبع: www.iqna.ir






    ::: سه شنبه 86/2/4 ::: ساعت 6:0 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر
    عطای کثیر (0 کلیک )

    تفسیر آیات مهجور (0 کلیک )

    فاطمه (0 کلیک )

    راه راست (1 کلیک )

    مرکز قرآنی جبرائیل امین (0 کلیک )

    انتظار موعود (0 کلیک )

    حضرت جرجیس علیه السلام (242 کلیک )

    جامعة الکعبه (49 کلیک )

    عدالت (80 کلیک )

    لیلة القدر (47 کلیک )

    ازدواج موقت و چالشها (282 کلیک )

    دم مسیحیایی (68 کلیک )

    لینکستان عشق و عاشقی (165 کلیک )

    در حریم اهل بیت (ع) (87 کلیک )

    احادیث و داستانهای شگفت انگیز (179 کلیک )

    پایگاه اطلاع رسانی الهادی (49 کلیک )

    نورالجنان (63 کلیک )

    لاله های ملکوت (46 کلیک )

    به یاد ارباب تشنه لب (54 کلیک )

    اهل بیت همیشه هستند (40 کلیک )

    شلمچه (148 کلیک )

    قرآن نبی (116 کلیک )

    وقایع (44 کلیک )

    لینکستان قرآن (173 کلیک )

    لینکستان قرآن و حدیث (165 کلیک )

    در پیشگاه قرآن (96 کلیک )

    شیعه مذهب برتر (295 کلیک )

    وبلاگهای مفید (141 کلیک )

    حریم نبوی (70 کلیک )

    فصل سکوت (151 کلیک )

    نکته هایی از قرآن (340 کلیک )

    مدهامتان (85 کلیک )

    سجاده نور (70 کلیک )

    از قرآن بپرس (266 کلیک )

    مسجد و کلیسا (134 کلیک )

    لینک باکس نور (54 کلیک )

    گل نرگس (206 کلیک )

    برایم از قرآن بگو (174 کلیک )

    حقوق زن (228 کلیک )

    اخلاق و عرفان (164 کلیک )

    تاریخ قرآن (133 کلیک )

    علوم قرآنی (150 کلیک )

    حکومت اسلامی (66 کلیک )

    عصمت (93 کلیک )

    عدل الهی (328 کلیک )

    توحید ناب (75 کلیک )

    پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) (346 کلیک )

    وبلاگهای قرآنی (147 کلیک )

    کانون گفتمان قرآنی (104 کلیک )

    پایگاه پرسمان قرآنی (119 کلیک )

    قرآن بلاگ

    :: آرشیو لینکدونی ...
    امروز : دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۸۶

    بازدید های امروز : 85

    کل بازدیدها : 74161



    گرفتن کد : " name=T1>






    ::: دوشنبه 86/2/3 ::: ساعت 8:51 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر
    آیه‌های مشهور قرآن

    گروه وبلاگ: بلاگر وبلاگ «هیأت عزاداران آل‌علی(ع) تبریز» در پست اخیر خود آیه‌های مشهور قرآن را معرفی کرده‌است.

    به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، وبلاگ «هیأت عزاداران آل‌علی(ع) تبریز» که در سرویس‌دهنده‌ی بلاگفا به‌روز می‌شود در پست اخیر خود به معرفی آیه‌های مشهور قرآن پرداخته‌است.

    بلاگر در معرفی آیات مشهور به آیاتی چون «آیه توجه»، (سوره بقره، آیه ۱۵)، «آیه‌ی استرجاع»، (سوره بقره، آیه ۱۵۶)، «آیه کتمان»، (سوره بقره، آیه ۱۵۹)، «آیه صیام»، (سوره بقره، آیه ۱۸۰)، «آیةالکرسی»، (سوره بقره، آیه ۲۵۵)، «آیه دین (منظور قرض است)»، (سوره بقره آیه ۲۸۲)، «آیه محکم و متشابه»، (سوره آل‌عمران، آیه ۷) و ... اشاره کرده‌است.


    برای آگاهی از ادامه‌ی آیات مشهور قرآن اینجا کلیک کنید!

    منبع: www.iqna.ir






    ::: دوشنبه 86/2/3 ::: ساعت 8:23 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر
    نگاهی به پایگاه اینترنتی قرآنی «المبین»

    گروه وبلاگ: سایت قرآنی «المبین» در فضای مجازی با سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی با هدف بیان معارف قرآن راه‌اندازی شده‌است.

    به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، سایت قرآنی «المبین» با هدف بیان معارف قرآن و بیان تفسیر روایی از کلام معصومین (ع) و همچنین با هدف بیان داشتن مقام و منزلت ائمه اطهار از منظر قرآن آغاز به فعالیت کرده‌است.

    سایت قرآنی «المبین»

    یکی از فعالیت‌های این سایت تولید نرم‌افزار قرآنی المبین بوده‌ به صورت رایگان در اختیار کاربران اینترنت قرار داده‌ شده‌است.

    در صفحه اصلی سایت دانلود و دریافت فایل نرم‌افزار قابل دسترسی است. آیات قرآن در مورد امام علی (ع)، آیات قرآن در مورد اهل بیت (ع)، آیات قرآن در مورد مهدویت از مطالبی است که در این صفحه قابل مشاهده است.

    ترجمه قرآن کریم به همراه صوت آن، متن و ترجمه نهج‌البلاغه، تالار گفتگو (انجمن تخصصی عقاید و کلام‌اسلامی)از امکاناتی است که در سایت موجود است. بخشی دیگر سایت اختصاص به پرسش و پاسخ‌های مذهبی دارد.

    محبت به اهل‌بیت علیهم السلام، امام علی (ع) و پیامبران، دروغ و محبت به اهل بیت و امام عصر(ع) از عناوین مطالب موجود در این سایت است.

    امکان دانلود صحیفه‌ امام حسن(ع)، صحیفه المهدی (عج)، صحیفه حضرت زهرا (س) و صحیفه امام حسین (ع) علاوه بر نرم‌افزار المبین در سایت وجود دارد.


    سایت المبین را در اینجا کلیک کنید!

    منبع: www.iqna.ir






    ::: دوشنبه 86/2/3 ::: ساعت 8:22 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر
    بیان اعتقادات و اخلاقیات از زبان قرآن در وبلاگ «عطای کثیر»

    گروه وبلاگ: «در صورت تأمل در آیاتی که به نوعی احکام را بیان می کنند، خواهیم یافت که دستورهای فقهی بیان شده در قرآن، در بستر اعتقادی - اخلاقی تشریح شده‌است.»

    به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، بلاگر «عطای کثیر» که در سرویس‌دهنده‌ی پرشین‌بلاگ به‌روز می‌شود با توجه به اینکه خداوند متعال تنها به بیان حکم بسنده نفرموده و جهت تعالی بشر، ضمن بیان احکام و دستورها، اعتقادات و یا حکمت‌های احکام را نیز تذکر داده‌است، به بیان اعتقادات و اخلاقیات بین آیات از زبان قرآن پرداخته است.

    بلاگر در آغاز پست به آیه‌ی «یَا بَنِی آدَمَ قَدْ أَنزَلْنَا عَلَیْکُمْ لِبَاسًا یُوَارِی سَوْءَاتِکُمْ وَرِیشًا وَلِبَاسُ التَّقْوَىَ ذَلِکَ خَیْرٌ ذَلِکَ مِنْ آیَاتِ اللّهِ لَعَلَّهُمْ یَذَّکَّرُونَ، (اعراف؛ آیات 26 و 27) » اشاره کرده و می‌نویسد: «خداى تعالى در این آیه بر آدمیان منت مى‌گذارد که به پوشیدن لباس و آرایش خود هدایت شان کرده‌است و به طورى که بعضى گفته‌اند این آیه دلالت بر اباحه لباس زینت دارد، در اینجا از ذکر لباس ظاهر و پوشاندن عورت ظاهرى به ذکر لباس باطن و چیزى که سیئات باطنى را مى‌پوشاند، و آدمى را از شرک و گناه که باعث رسوایى او است باز مى‌دارد منتقل شده‌است.»

    وی سپس آیه‌ی «یَا بَنِی آدَمَ لاَ یَفْتِنَنَّکُمُ الشَّیْطَانُ کَمَا أَخْرَجَ أَبَوَیْکُم مِّنَ الْجَنَّةِ یَنزِعُ عَنْهُمَا لِبَاسَهُمَا لِیُرِیَهُمَا سَوْءَاتِهِمَا إِنَّهُ یَرَاکُمْ هُوَ وَقَبِیلُهُ مِنْ حَیْثُ لاَ تَرَوْنَهُمْ إِنَّا جَعَلْنَا الشَّیَاطِینَ أَوْلِیَاء لِلَّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ، (اعراف، 27) را ذکر کرده و خاطر نشان می‌شود: «در واقع معناى کلی این آیه چنین مى‌شود: «اى بنى آدم، بدانید که براى شما معایبى است که جز لباس تقوا چیزى آن را نمى‌پوشاند و لباس تقوا همان لباسى است که ما از راه فطرت به شما پوشانده‌ایم. پس زنهار که شیطان فریبتان دهد و این جامه خدادادى را از تن شما بیرون کند، همان‌گونه که در بهشت از تن پدر و مادرتان بیرون کرد.»


    برای خواندن ادامه‌ی مطلب اینجا کلیک کنید!

    منبع: www.iqna.ir






    ::: دوشنبه 86/2/3 ::: ساعت 8:22 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر
    مدعیان ارتباط در عصر ارتباطات

    گروه وبلاگ: «در ایام اخیر برخی ادعاها در میان اشخاص عامی شیعه و همچنین محافل عامی اهل سنت برخی کشورهای اسلامی پا به عرصه وجود گذاشته است و برخی ادعای ارتباط با امام مهدی(ع) دارند و برای ایشان تبلیغ می‌کنند.»

    به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، وبلاگ «اخبار ایران» به نشانی http://mohammad-news.blogfa.com که در سرویس‌دهنده‌ی بلاگفا به‌روز می‌شود در پست اخیر خود با توجه به اینکه برخی دیگر از عامه مردم پا را فراتر نهاده و ادعا می‌کنند که آنها خود امام مهدی(ع) هستند و در کنار این برخی دیگر از تمامی مرزها و خطوط قرمز فراتر رفته و ادعای نبوت کرده‌اند، به بررسی این موضوع پرداخته است.

    بلاگر با اشاره به اینکه با نگاهی گذرا بر این آمارها به این نتیجه می‌رسیم که مصر در پنج سال اخیر شاهد بیش از 55 مدعی نبوت بوده‌ و از این تعداد 30 نفر آنها از شهرهای قاهره و اسکندریه بوده‌اند، می‌نویسد: «عراق نیز شاهد 23 مدعی نبوت و امام غائب در طول 10 سال اخیر بوده و در میان طایفه‌ی «دروزی‌ها» نیز 6 نفر ادعای نبوت کرده‌اند.»

    وی با بیان اینکه این پدیده در تاریخ بشریت چیز جدیدی نیست بلکه در طول زمان‌های مختلف و به ویژه در تاریخ اسلامی بارها تکرار شده‌است، یادآور می‌شود: «رفتار و کردار مدعیان جدید کنونی، مشهور و ناشناخته شده و شبیه به رفتارهای مدعیان قدیمی بوده، اما دلالت‌ها و نشانه‌های آن در حال حاضر، بسیار با اهمیت‌تر و شدیدتر است و آن هم به دلیل این است که ما در دوره گشودن درهای باز در مقابل عقل به سر می‌بریم و این دوره، حد و مرزها و مسافت‌ها را با پیشرفت و گسترش از میان برده‌است.»

    بلاگر انگیزه‌ها و علت‌های این پدیده در سال‌های اخیر، را در شرایط سیاسی و دینی و اجتماعی نهفته می‌داند و ادامه می‌دهد: «با وجود این شرایط، جو و محیطی به وجود آمده است و حالت‌های روانی و فرهنگی و رسانه‌ای پشتیبان این یاوه‌گویی‌ها شده‌است. علاوه بر این فراغ دینی و خالی بودن فضای عقلی و فرهنگی نیز در این امر سهیم بوده‌است.»

    «محمد برون» بلاگر وبلاگ «اخبار ایران» که اولین پستش مربوط به دی ماه 1385 بوده و تا کنون 300 پست در وبلاگش قرار داده‌، در ادامه‌ی این پست به توضیح دیگر علل وجود مدعیانی بر نبوت می‌پردازد.

    منبع: www.iqna.ir






    ::: دوشنبه 86/2/3 ::: ساعت 8:21 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر
    <      1   2   3   4   5   >>   >