سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای آن که عارفان را با رازگویی طولانی اش، مأنوس ساخت و بر خائفان، لباس دوستی خود پوشاند ! [امام سجّاد علیه السلام]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

معرفی و بررسی سایت‌های دینی
نگاهی به سایت مرکز اسلامی امام علی(ع) وین

گروه وبلاگ: سایت مرکز اسلامی امام علی(ع) وین که یکی از سایت‌های فعال دینی است که به سه زبان فارسی، ترکی و آلمانی در قلب کشورهای اروپایی یعنی اتریش مشغول فعالیت است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)،سایت مرکز اسلامی امام علی(ع) وین در راستای تحقق اهداف مرکز امکانات و خدمات دینی و مذهبی گوناگونی را در نشانی izia.at ارائه می‌دهد.

درباره مرکز اسلامی امام علی(ع) وین

این مرکز که در سال 1371 شمسی ابتدا با نام مرکز فرهنگ اسلامی و در خردادماه 1380، ژوئن 2001 اساسنامه‌ی مرکز اسلامی به ثبت رسمی رسید و در همین سال به نام مرکز اسلامی امام علی وین تغییر نام یافت. این مرکز هم اکنون با انجام مراسم دینی و فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغ و نشر معارف اسلامی یکی از مجامع فعال مذهبی اتریش به شمار می‌رود.

سایت مرکز اسلامی امام علی(ع) وین به سه زبان فارسی، ترکی و آلمانی فعال است.

سایت مرکز اسلامی امام علی(ع) وین

در صفحه نخست سایت ابتدا قسمتی با نام آموزه‌های هفته که ذکر یک حدیث با معنی آن است و در پایین این قسمت اخبار اتفاق‌های صورت گرفته مصادف با رویدادهای تاریخی و مذهبی درج شده‌است که این اخبار از امکان استفاده از گزارش‌های تصویری و فایل‌های صوتی نیز برخوردار است.

در نوار کناری سمت راست صفحه بخش‌هایی با عناوین احکام، نمازجمعه، برنامه‌ها، کتابخانه، انتشارات، آرشیو، اخبار،‌ خدمات موجود است که در هر قسمت ابتدا بخشی جهت توضیح کلیت موضوع و قسمت بعد جهت ذکر اخبار و رویدادها آمده است. به عنوان مثال در بخش احکام ابتدا در مورد خود احکام و شرایط وجوب دانش دراین‌باره و در بخش دیگر توضیح المسائل مراجد تقلید را به تفکیک هر مرجع آورده‌است.

 مرکز اسلامی امام علی (ع) وین
این مرکز که در سال 1371 شمسی به دلیل نبود مرکزی برای انجام مراسم عبادی و فرهنگی ایرانیان مقیم وین در اتریش به همت جمهوری اسلامی ایران تاسیس شده ابتدا با نام مرکز فرهنگ اسلامی و در سال 1380 به نام مرکز اسلامی امام علی وین تغییر نام یافت

برنامه‌های مرکز اسلامی امام علی(ع) وین در سه بخش برنامه‌ها و آموزش‌های دینی، برنامه‌های فرهنگی و برنامه‌های ورزشی اعلام شده‌است. در زمینه‌ی دینی، برگزاری نماز جماعت روزانه، مراسم دعا و نیایش، مراسم جشن و سوگواری ائمه(ع)، آموزش و تلاوت قرآن، جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ دینی و احکام که اخبار و برنامه‌ها در سایت مرکز موجود است.

در صفحه اصلی در بخش اوقات شرعی علاوه بر ذکر دقیق اوقات شرعی مطابق با تقویم شمسی، قمری و میلادی، مناسبت‌های مقارن با همان ماه نیز مشخص شده‌است.

این سایت با پیج رنک 3 در موتور جستجوگر گوگل و با توجه به آمار به دست آمده از سایت الکسا، بازدیدی معادل 888 نفر در یک میلیون نفر در سه ماه گذشته دارد جزو سایت‌های پربیننده به حساب می‌آید.

این سایت 9٪ از بازدیدهایش از ایران صورت گرفته و مابقی از کشورهای اروپایی صورت گرفته است.

در مجموع سایت مرکز اسلامی امام علی(ع) وین، با توجه به شواهد موجود و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهد تمام تلاش خود را جهت برآورده سازی نیازهای دینی و مذهبی افراد مقیم و مسلمان‌های منطقه کرده‌است.


سایت «مرکز اسلامی امام علی(ع)» را در اینجا ببینید!

منبع:  www.ikna.ir






::: یکشنبه 85/11/29 ::: ساعت 8:45 عصر :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
نظرات شما: نظر