سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مزد جهادگر کشته در راه خدا ، بیشتر نیست از مرد پارسا که معصیت کردن تواند لیکن پارسا ماند . و چنان است که گویى پارسا فرشته‏اى است از فرشته‏ها . [نهج البلاغه]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

وبلاگ های قرآنی در یک سایت

سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور با هدف گردآوری و معرفی وبلاگ‌های فعال در حوزه‌ی قرآنی و همچنین امکان تعامل و تبادل نظر وبلاگ‌نویسان و انعکاس آخرین اخبار این حوزه اقدام به راه اندازی پایگاه " راهنمای جامع وبلاگ‌های قرآنی" کرد.

معاون شهر قرآن و فن‌آوری اطلاعات این سازمان در این خصوص گفت:‌ وبلاگ نویسان قرآنی می‌توانند با ورود به سایتHTTP://WWW.QURANBLOGS.IR اقدام به عضویت و ثبت وبلا گ یا وبلاگ‌های خود نمایند. همچنین این امکان به کاربران د اده شده تا چنانچه وبلاگی از یک گروه با چندین موضوع مختلف فعالیت می‌نمایند امکان ثبت آن در کلیه موجود فراهم باشد.

حمید صابر فرزام گفت: از دیگر امکانات این سایت امکان جستجو بر اساس نام وبلاگ‌ها، دامنه و نویسنده‌ یا گروه و موضوعات تعیین شده و نیز اطلاع از آخرین اخبار حوزه‌ی وبلاگ نویسی از جمله جشنواره‌ها، کارگاه‌های آموزشی و مسابقات وبلاگ نویسی است.

وی افزود: در صفحه‌ی اصلی این سایت آخرین وبلاگ‌های عضو، وبلاگ‌های فعال و نیز پربیننده، وبلاگ‌ها به تفکیک نمایش داده می‌شوند. دسته بندی وبلاگ‌ها در این سایت شامل گروه‌های علمی‌- پژوهشی، شعر و ادبیات، عکس و فیلم، خانواده، خاطره نگاری، هنر، داستان و عمومی ‌با موضوعاتی چون: علمی، پژوهشی، خبر، گزارش، ادبی،‌ عکس،‌ موسیقی، نقاشی، خانواده و داستان صورت پذیرفته است.

منبع: www.tebyan.net

 






::: دوشنبه 85/11/30 ::: ساعت 8:34 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
نظرات شما: نظر