سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون خشمناک شوم ، کى خشم خود را فرو نشانم ؟ آنگاه که انتقام گرفتن نتوانم ، تا مرا گویند اگر شکیبا باشى بهتر یا آنگاه که توانم تا مرا گویند اگر ببخشایى نیکوتر . [نهج البلاغه]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

سایت «ماجد» دانشکده معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق(ع) افتتاح شد

گروه‌وبلاگ: سیستم ارتباط الکترونیکی جامعه اساتید، دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشکده معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق(ع) موسوم به «ماجد» افتتاح شد.

دانشگاه امام صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) به نقل از پایگاه اینترنتی دانشگاه امام صادق(ع)، میثم لطیفی سرپرست معاونت آموزشی دانشکده معارف اسلامی و مدیریت با اعلام این مطلب افزود: پس از سخنان روشنگر مقام معظم رهبری در جمع مسوولان،‌ اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در عید سعید غدیر سال 1384 و ترسیم دورنما و رسالتهای این دانشگاه توسط ایشان، و تاکیدات معظم له در راستای حرکت به سوی مرجعیت علمی، عزم جدی و راسخی در دانشکده معارف اسلامی و مدیریت بوجود آمد و در پی آن فعالیت‌ها و حرکت‌های گسترده و عمیقی در حوزه‌های مختلف پایه‌ریزی گردید که تا به حال شاهد آغاز یا به ثمر نشستن بعضی فعالیتهای برآمده از آن بوده‌ایم.

لطیفی افزود:«طرح ماجد» یکی از ایده‌هایی بوده که در همین راستا توسط دانشجویان توانمند این دانشکده ارائه گردیده است.

سرپرست معاونت آموزشی دانشکده معارف اسلامی و مدیریت در معرفی این طرح ابراز داشت: این طرح که سیستم ارتباط الکترونیکی جامعه اساتید، دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشکده معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق(ع)است، درصدد ایجاد نظامی منطبق با ویژگی‌های خاص دانشکده، و محیطی مناسب برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و دانش میان اساتید، دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشکده می باشد که مزایای فوق العاده آن، چشمگیر خواهدبود.

لطیفی با بیان این موضوع که ایده ایجاد این سیستم ارتباطی، پس از چندین ماه هم‌اندیشی طراحان سایت در اردیبهشت ماه سال پیامبر اعظم، به دانشکده ارائه گردید ادامه داد: با توجه به قابلیت‌های بسیار زیادی که این سامانه ارتباطی در یاری رساندن به حرکت آغاز شده خواهد داشت، طرح مورد حمایت مسؤولان دانشکده و دانشگاه قرار گرفت، و پس از چندین ماه کار فشرده در قالب تیم‌های محتوایی، فنی، ادبی و هنری، فرهنگسازی و تحقیق و توسعه در مهرماه به صورت آزمایشی افتتاح گردید و پس از افتتاح آزمایشی سایت، دوره تست سایت با حضور دانشجویان، دانش‌آموختگان و اساتید نمونه آغاز شد. در این دوره کاربران در حین کار با سایت پیشنهادها و انتقادات خود را جهت هر چه غنی‌تر نمودن سایت اعلام کردند که این موارد در حد امکان در بهبود سایت مورد استفاده قرار گرفت و کار برای افتتاح رسمی سایت و حضوری قدرتمند آماده شدد.

این پایگاه با پسوندهای com، ir، net و org قابل دسترسی است.


سایت«ماجد» دانشکده معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق را اینجا کلیک کنید!

منبع: www.ikna.ir






::: سه شنبه 85/12/1 ::: ساعت 1:55 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
نظرات شما: نظر