سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا را فرشته‏اى است که هر روز بانگ بر مى‏دارد : بزایید براى مردن و فراهم کنید براى نابود گشتن و بسازید براى ویران شدن . [نهج البلاغه]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

پایگاه اطلاع‌رسانی فرهنگی، دینی اروم هادی راه‌اندازی شد

گروه وبلاگ: ازسوی نمایندگان مجمع طلاب و فضلای ارومیه پایگاه اطلاع‌رسانی فرهنگی، دینی اروم هادی در نشانی www.uromhadi.ir راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا بهروز لک مدیر پایگاه اروم هادی گفت: باید متناسب با ظرفیت‌های به‌وجود آمده در حوزه‌های علمیه، تحول گسترده‌ای در فعالیت‌های طلاب ایجاد کنیم و اگر بار علمی حوزه نسبت به گذشته افزایش یافته، لازم است این مسئله در عرصه تبلیغ به خوبی مشاهده شود.

نماینده فضلا و طلاب ارومیه با اشاره به آیه «نفر» اظهار داشت: رسالت اصلی روحانیت کسب علم و دانش و بازگو کردن پیام دین برای اقشار مختلف جامعه است به همین دلیل ابلاغ و تبلیغ آموزه‌های دینی باید از ارکان زندگی یک طلبه باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با اشاره به تأسیس سایت www.uromhadi.ir تصریح کرد: با تأسیس این سایت رسالت فرهنگی تبلیغی مبلغین آذربایجان غربی را ساماندهی می‌کنیم و نگاهی راهبردی به نقش روحانیت و حوزه در عرصه برنامه‌ریزی‌های کلان کشور خواهیم داشت.

وی با اشاره به اهداف راه‌اندازی سایت فضلا و طلاب ارومیه یادآور شد: این سایت با هدف افزایش ارتباط با طلاب استان آذربایجان غربی و اقشار مختلف مردم راه‌اندازی شده است و در آن بیوگرافی علما، آثار پژوهشی فضلا و طلاب، اخبار استان، حدیث روز مسایل و مباحث اخلاقی و اعتقادی ارائه خواهدشد.

حجت‌الاسلام بهروزلک افزود: پشتیبانی فکری این سایت برعهده طلاب ارومیه است و در آینده نزدیک سایت www.azarhadi.com را به‌صورت فعال راه‌اندازی کنیم که در آن همه فعالیت‌ها فرهنگی تبلیغی استان آذربایجان غربی به صورت منسجم و راهبردی هدایت می‌شوند.

وی افزود: در تاریخ حوزه‌های علمیه، منسجم کردن فعالیت‌های طلاب یک استان به صورت هدفمند بی‌سابقه است که درصددیم با همکاری مرکز مدیریت حوزه و سازمان‌های فرهنگی شهر ارومیه این مهم را انجام دهیم.

سردبیر مجله «انتظار موعود» با تأکید بر استفاده از تکنولوژی روز در عرصه تبلیغ معارف دینی یادآور شد: باید استفاده از پیشرفت‌های روز را در این زمینه جدی بگیریم، زیرا در عرصه تبلیغ، ابزار و وسیله انتقال پیام نقش بسیار مؤثری دارد.

حجت‌الاسلام بهروزلک در ادامه افزود: نیازهای کنونی جامعه اقتضا می‌کند روحانیت نظام‌مند عمل کرده و با دقت و هوشیاری به وظایف خود عمل کند، اگر چه در گذشته مردم به حدیث، مسئله و روضه اکتفا می‌کردند، اما امروز با گسترش توقعات مردم به شیوه‌های جدید تبلیغی به شدت نیازمندیم.

نماینده فضلا و طلاب ارومیه تصریح کرد: اکثر طلابی که در حوزه علمیه قم مشغول به تحصیل هستند پس از بازگشت به شهر خود جذب نهادهای فرهنگی می‌شوند و چنانچه بتوانیم استعدادها را شناسایی و نیازها و ظرفیت‌های استان مربوطه را به خوبی بشناسیم در عرصه نشر معارف دینی پیشرفت قابل ملاحظه‌ی خواهیم داشت.

منبع:www.ikna.ir





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: شنبه 85/12/12 ::: ساعت 8:33 عصر :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر