سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسى از شما نگوید خدایا از فتنه به تو پناه مى‏برم چه هیچ کس نیست جز که در فتنه‏اى است ، لیکن آن که پناه خواهد از فتنه‏هاى گمراه کننده پناهد که خداى سبحان فرماید : « بدانید که مال و فرزندان شما فتنه است » ، و معنى آن این است که خدا آنان را به مالها و فرزندان مى‏آزماید تا ناخشنود از روزى وى ، و خشنود از آنرا آشکار نماید ، و هر چند خدا داناتر از آنهاست بدانها ، لیکن براى آنکه کارهایى که مستحق ثواب است از آنچه مستحق عقاب است پدید آید ، چه بعضى پسران را دوست دارند و دختران را ناپسند مى‏شمارند ، و بعضى افزایش مال را پسندند و از کاهش آن ناخرسندند . [ و این از تفسیرهاى شگفت است که از او شنیده شده . ] [نهج البلاغه]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

ارتباط‌گیری هیئت‌های مذهبی زنجان از راه وبلاگ‌نویسی

گروه وبلاگ: هیئت‌های مذهبی استان زنجان نسبت به ایجاد سیستم‌های جدید از جمله وبلاگ‌نویسی برای ارتباط با مخاطبان اقدام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) بنا به گزارش شورای هیئت‌های مذهبی استان زنجان، پیرو هماهنگی انجام شده با برخی از هیئت‌های محوری استان به منظور گسترش آموزه‌های مذهبی در سطوح مختلف جامعه به‌ویژه در بین نوجوانان و جوانان عزیز، راه‌کارهای جدید ارائه شده‌است.

راه‌اندازی وبلاگ و تلفن گویا، حرکت و اقدام مثبتی در جهت توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی استان خواهد بود.

در همین راستا هیئت زائران بقیع زنجان که یکی از هیئت‌های محوری شهر زنجان است، علاوه بر راه‌اندازی تلفن گویای 5943 526، وبلاگ زائران بقیع به نشانی http://www.zaeranbagee.blogfa.com را برای اعلام‌نظر و مشارکت همه علاقمندان فعالیت‌های مذهبی تأسیس کرده‌است.

منبع: www.ikna.ir






::: دوشنبه 85/12/14 ::: ساعت 10:19 عصر :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
نظرات شما: نظر