سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بُخل، همنشین خود را خوار می کند و دوری جوینده از خویش را ارجمند می سازد . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

نویدهاى امام محمدباقر(ع) در ظهور حضرت مهدى(عج)

گروه وبلاگ: «امام باقر(ع) فرمود: اباحمزه! از رخدادهایى که خداوند آن را قطعى ساخته است قیام قائم ماست. هر کس در آنچه مى‏گویم ‏تردید کند با حال کفر به خدا، او را ملاقات خواهدکرد.»

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، وبلاگ «اهل بیت علیهم‌السلام» در سرویس‌دهنده میهن‌بلاگ با موضوعاتی چون کعبه و حج، امام مهدی(عج)، پیامبر اعظم(ص)، حدیث، معرفی کتاب، توبه، کلام بزرگان، امام حسین(ع)، شعر انتظار و چند مورد دیگر به روز می‌شود.

این بلاگر در پستی با اشاره به سخنان امام محمد باقر(ع) در مورد علائم ظهور امام زمان(عج) می نویسد: «ابوحمزه ثمالى آورده‌است که: در یکى از روزها در محضر درس امام محمدباقر علیه السلام بودم، هنگامى که حاضران ‏رفتند.»

وی می افزاید: «امام باقر علیه السلام فرمود: اباحمزه! از رخدادهایى که خداوند آن را قطعى ساخته قیام قائم ماست. هر کس در آنچه مى‏گویم ‏تردید کند با حال کفر به خدا، او را ملاقات خواهدکرد.»

در ادامه می‌آورد: «آن‌گاه افزود: پدر و مادرم فداى وجود گرانمایه او باد که همنام و هم‏کنیه من است و هفتمین امام پس از من. پدرم فداى کسى باد که زمین را لبریز از عدل و داد مى‏کند همان گونه که به هنگامه ظهورش از ستم و بیداد لبریز است.»

سپس می‌نویسد: «یا اباحمزه! هر کس سعادت دیدار او را داشت و همان گونه که به پیامبر صلی الله علیه و آله و على علیه‌السلام سلام و درود مى‏گوید بر آن حضرت درود گفت و فرمانبردار او گردید، بهشت‏ بر او واجب مى‌شود و هر کس به آن وجود گرانمایه سلام نگفت، خداوند بهشت را بر او حرام ساخته و او را در آتش سوزان جاى خواهدداد و چه بدجایى است جایگاه ستمکاران!»


ادامه نویدهاى امام محمدباقر(ع) در ظهور حضرت مهدى(عج) را اینجا ببینید!

منبع: www.ikna.ir

 

 






::: چهارشنبه 85/12/16 ::: ساعت 11:49 عصر :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
نظرات شما: نظر