سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش خود را نادانى میانگارید ، و یقین خویش را گمان مپندارید ، و چون دانستید دست به کار آرید ، و چون یقین کردید پاى پیش گذارید . [نهج البلاغه]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: حرکت جامعه به سوی قرآن‌محوری مهمترین راه‌حل معضلات اجتماعی است
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

گروه سیاسی: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حرکت جامعه به سوی قرآن‌محوری را مهمترین راه حل معضلات اجتماعی بیان کرد و افزود: امروز به تناسب ادبیات جامعه و عصری که در آن هستیم، باید قرآن را معرفی کنیم و از ابزارهای نو و روش‌های مؤثر در انتقال معانی آن، بهره مناسب را ببریم.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، جمعی از شرکت‌کنندگان در همایش ملی پژوهش‌های قرآنی حوزه و دانشگاه، عصر سه‌شنبه با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

هاشمی رفسنجانی در این دیدار نزدیکترین راه برای تقرب الهی را از طریق قرآن عنوان کرد و گفت: ثقلین، امام و قرآن دو راه قرب الهی است که قرآن در میان آنها ثقل اکبر است.

 هاشمی رفسنجانی:
قرآن انسان‌ساز است و زمانی که به قرآن پناه می‌بریم، از بسیاری از خطرها مصون خواهیم ماند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حرکت جامعه به سوی قرآن‌‌محوری را مهمترین راه حل معضلات اجتماعی بیان کرد و افزود: امروز به تناسب ادبیات جامعه و عصری که در آن هستیم، باید قرآن را معرفی کنیم و از ابزارهای نو و روش‌های مؤثر در انتقال معانی بهره مناسب را ببریم.

هاشمی رفسنجانی قرآن را سند ممتاز و بی‌نظیر کل تاریخ بشریت خواند و گفت: بزرگترین افتخار امت اسلامی این است که قرآن مصون از تحریف بوده و این امر از طرف خداوند ضمانت شده است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مخاطب قرآن را انسان عنوان کرد و گفت: قرآن انسان‌ساز است و زمانی که به قرآن پناه می‌بریم، از بسیاری از خطرها مصون خواهیم ماند.

هاشمی رفسنجانی با توجه به ترکیب شرکت‌کنندگان این همایش، وحدت و همکاری میان حوزه و دانشگاه را در رشد و ارتقای کشف علوم دینی موثر عنوان کرد و خواهان تداوم این‌گونه حرکت‌ها شد.

 رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
بزرگترین افتخار امت اسلامی این است که قرآن مصون از تحریف بوده و این امر از طرف خداوند ضمانت شده است.

در ابتدای دیدار آقای مؤذن رئیس کمیته اجرایی همایش، اهداف و روند برگزاری این همایش را به اطلاع رساند.

همچنین به ده تن از فعالان برگزاری این همایش توسط رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام لوح تقدیر اهدا شد.





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: پنج شنبه 85/12/17 ::: ساعت 12:19 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر