سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ما را ازکسانی قرار ده که درختان شوق تو در باغ های سینه شان، شاخه ها گسترده و آراسته شده است و آتش محبّتت، دل هایشان را فراگرفته است ... و چشمانشان با نگریستن به تو روشن شده است . [امام سجّاد علیه السلام ـ در مناجات العارفین ـ]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

نگاهی به سایت قرآنی «قصص»

گروه وبلاگ: سایت قرآنی «قصص» از جمله سایت‌های قرآنی تخصصی موجود در فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، «قصص» سایت قصه‌های قرآنی است که علاوه بر قصص قرآنی روایات ائمه و کتب دینی را در موضوعات مختلف جمع‌آوری و در اختیار کاربران قرار داده‌است.

این سایت با سرلوحه قراردادن آیه‌ی 12 سوره یوسف با مضمون: «نَحْنُ نَقُصُّ عَلَیْکَ أَحْسَنَ الْقَصَصِ» ، «ما نیکوترین سرگذشت را به موجب این قرآن که به تو وحى کردیم بر تو حکایت مى‏کنیم» در راه اطلاع‌رسانی دینی با پیج‌رنک 2 در جستجوگر گوگل برای کاربران قابل مشاهده است.

سایت قرآنی «قصص»

بخش اصلی سایت، کتابخانه آن است؛ در این بخش کتاب‌های بسیاری به صورت آن‌لاین با عناوین؛ اخلاق و احسان، اخلاص، صداقت، برادری، بی‌نیازی، بخل، پدر و مادر، تقوی و توکل، جهل، چاپلوسی، حرص، حسد، حق و باطل، خوف، خیانت، دنیا، دروغ، دزدی و دعا و ده‌ها موضوع دیگر با موضوعات فرعی دیگر عناوینی هستند که قصص و روایات متعددی درباره آنها در سایت قرار دارد.

این سایت عنوان داستان‌های موجود در سایت را با نام مؤلف مربوطه منتشر کرده که از جمله عناوین کتاب‌های مربوطه می‌توان به:داستان‌هایی از شأن نزول قرآن، زن در قرآن، سلسله داستانهاى آیه به آیه قرآن مجید (جلد اوّل : داستانهاى سوره حمد) و سرگذشتهاى تلخ و شیرین قرآن اشاره کرد.


سایت قرآنی «قصص» را در اینجا کلیک کنید!

منبع: www.iqna.ir






::: چهارشنبه 86/1/29 ::: ساعت 7:43 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
نظرات شما: نظر