سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بینوا فرزند آدم ، مرگش پوشیده است ، و بیمارى‏اش پنهان ، کردارش نگاشته است و پشه‏اى او را آزار رساند جرعه‏اى گلوگیر بکشدش و خوى وى را گنده گرداند . [نهج البلاغه]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

اولین پیام ثبت شده امام خمینی در وبلاگ «نسل خمینی (ره)»

گروه وبلاگ: «قیام براى خدا است که خاتم النبیین صلى الله علیه و آله را یک تنه بر تمام عادات و عقاید جاهلیت غلبه داد و بت‏ها را از خانه خدا برانداخت و به جاى آن توحید و تقوا را گذاشت»

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، وبلاگ «نسل خمینی (ره)» از اسفند 84 فعالیت خود را در سرویس دهنده‌ی وبلاگ بلاگفا آغاز کرده‌است.

بلاگر در توضیحی کوتاه در مورد وبلاگش می‌نویسد: «راه امام خمینی راه ما، هدف او هدف ما، و رهنمود او مشعل فروزنده راه ماست.»

بلاگر در این پست خود اولین پیام ثبت شده که توسط امام خمینی (ره) صادر شده است را آورده است. وی بدون هیچ حرف یا مقدمه ای متن پیام را می نیسد: « قال الله تعالى: قل انما اعظکم بواحدة ان تقوموالله مثنى و فرادا. خداى تعالى در این کلام شریف، از سر منزل تاریک طبیعت تا منتهاى سیر انسانیت را بیان کرده و بهترین موعظه‌هایى است که خداى عالم از میانه تمام مواعظ انتخاب فرموده و این یک کلمه را پیشنهاد بشر فرموده، این کلمه تنها راه اصلاح در جهان است. قیام براى خدا است که ابراهیم خلیل الرحمن را به منزل خلت رسانده و از جلوه‏هاى گوناگون عالم طبیعت رهانده. »

در ادامه می آورد: «خلیل‏آسا در علم الیقین زن نداى لا احب الافلین زن. قیام لله است که موسى کلیم را با یک عصا به فرعونیان چیره کرد و تمام تخت و تاج آنها را به باد فنا داد و نیز او را به میقات محبوب رساند و به مقام صعق و صحو کشاند. قیام براى خدا است که خاتم النبیین صلى الله علیه و آله را یک تنه بر تمام عادات و عقاید جاهلیت غلبه داد و بت‏ها را از خانه خدا برانداخت و به جاى آن توحید و تقوا را گذاشت و نیز آن ذات مقدس را به مقام قاب قوسین او ادنى رساند.»

این بلاگر در ادامه، سخنان امام خمینی (ره) را در مورد «تیره روزى ما به خاطر قیام براى منافع شخصى» و همچنین دعوت مردم به قیام برای نجات دین از دست مشتی شهوتران را آورده است.


ادامه این مطالب را اینجا ببینید!

منبع: http://www.iqna.ir






::: جمعه 86/1/31 ::: ساعت 11:22 عصر :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
نظرات شما: نظر