سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که با حق بستیزد خون خود بریزد . [نهج البلاغه]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

دسترسی به کتب قرآنی و دینی از طریق کتابخانه الکترونیکی پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه

گروه وبلاگ: یکی دیگر از خدمات قابل توجه پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه علمیه قم ارائه‌ی کتابخانه دینی ـ قرآنی الکترونیکی است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، این کتابخانه که یکی از بخش‌های پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه است به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی کتب خود را به صورت الکترونیکی ارائه داده‌است.

کتابخانه الکترونیکی حوزه بر سه نمایه عناوین کتب، نمایه بر اساس موضوعات و نمایه کتب بر اساس نام مؤلف طبقه بندی شده‌است.

کتابخانه آن‌لاین پایگاه اطلاع رسانی حوزه

در بخش نمایه بر اساس موضوعات، عناوینی با نام قرآنی، فلسفه و علوم اسلامی، اخلاق، ادبیات، فقهی، زن در اسلام، تاریخ اسلام، اسلامی شناسی، انقلاب اسلامی، سرگذشت‌نامه، تاریخ و تمدن اسلامی و اهل بیت آمده‌است.

درسنامه علوم قرآنی‏، ذوالقرنین در قرآن، علوم قرآنی، مجموعه سخنرانی: در آمدی بر آزاداندیشی و نظریه پردازی در علوم دینی - دفتر اول(دبیرخانه نهضت آزاداندیشی و تولید علم)، مجموعه آثار 14مرتضی مطهری،‏ احکام اعتکاف، تجلیات معنوی در هنر اسلامی، درس‌هایی از تاریخ تحلیلی اسلام 1ـ4، عاشورا در فقه و امیر المؤمنین(ع)اسوه وحدت‏ از عناوینی کتبی است که از طریق اینترنت می‌توان در این پایگاه مشاهده کرد.

در قسمتی در صفحه اصلی این کتابخانه تازه‌های کتاب در پایگاه قابل دسترسی است. همچنین عکس کتاب‌ها همراه عنوان آن‌ها آورده شده‌است.

پرسش و پاسخ و امکان جستجو به‌صورت کلی در کل پایگاه و به صورت جزئی در زیرمجموعه‌های پایگاه از دیگر امکانات موجود در این پایگاه است.


کتاب‌های دینی و قرآنی را به‌صورت آن‌لاین در پایگاه حوزه کلیک کنید!

منبع: www.ikna.ir






::: یکشنبه 86/2/2 ::: ساعت 9:12 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
نظرات شما: نظر