سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زینت بخش مرد، دانش و بردباری اوست . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

نگاهی به پایگاه اینترنتی مؤسسه جهانی «سبطین علیهما‌السلام»

گروه وبلاگ: پایگاه اینترنتی «مؤسسه جهانی سبطین علیهما السلام» یک مرکز بزرگ ارائه علوم و معارف‌اسلامی به خصوص برای شیعیان در فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، پایگاه «سبطین» علیهم‌‌السلام یکی از پایگاه‌های دینی و قرآنی است که به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی کار خود را آغاز کرده‌‌است.

بر اساس اطلاعات بدست‌آمده از جستجوگر الکسا با توجه به چند زبانی بودن این پایگاه تعداد بازدید‌های خارج از کشور بیش از 40درصد کل بازدیدهای انجام شده این پایگاه را به خود اختصاص داده‌است.

پایگاه مؤسسه جهانی سبطین علیهما‌السلام

در این پایگاه مطالب جامعی پیرامون قرآن، اهل بیت علیهم‌السلام، زندگی‌نامه، فضائل و مناقب آنها ارائه و به معرفی اصحاب و یارانشان و سیره آن‌ها نیز پرداخته شده‌است.

همچنین در مورد اصول دین اسلام مباحثی مطرح شده‌است که امکان پرسش و پاسخ نیز در هر یک از موارد فوق فراهم است. به علاوه کاربران می‌توانند مطالب زیادی پیرامون اخلاق اسلامی، نظام خانواده در اسلام، قصص قرآنی و انبیاء الهی، زندگینامه علمای اسلام، مهدویت و ... مطالعه نمایند.

 وجود زبان‌ غیرفارسی مؤثر بر تعداد بازدیدکننده
بر اساس اطلاعات بدست‌آمده از جستجوگر الکسا با توجه به چند زبانی بودن این پایگاه تعداد بازدید‌های خارج از کشور بیش از 40درصد کل بازدیدهای انجام شده این پایگاه را به خود اختصاص داده‌است.

در این پایگاه به طور خاص به بحث تشیع پرداخته شده و مقالاتی در جهت بررسی اختلافات بین شیعه و سنی ارائه شده همچنین در این رابطه داستان شیعه شدن تنی چند از بزرگان آورده شده‌است.

در صفحه نخست سایت قسمت مجزائی برای جوانان در نظر گرفته شده که فقدان معنویت و فرار دختران، حکایان جوانان - چهل داستان خواندنى، تکنولوژی موفقیت، راهکارهای ایجاد زمینه جلب اعتماد دیگران، جوانى و پاکدامنى، جوانی و جوانان و مسجد و جوانان از جمله عناوینی‌است که در این بخش پایگاه ارائه شده‌است.

امکانات جانبی دیگری نیز در این پایگاه فراهم شده که می توان به جمع آوری ادعیه روزانه و تعدادی از دعاهای مشهور دیگر، امکان استفاده شنیداری از قرآن، ادعیه، مولودی، مداحی و ... اشاره کرد.


پایگاه مؤسسه جهانی سبطین علیهم‌‌السلام را در اینجا ببینید!

منبع: www.ikna.ir






::: یکشنبه 86/2/2 ::: ساعت 9:15 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
نظرات شما: نظر