سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گشاده رویی، عامل دوستی است . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

نگاهی به پایگاه اینترنتی قرآنی «المبین»

گروه وبلاگ: سایت قرآنی «المبین» در فضای مجازی با سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی با هدف بیان معارف قرآن راه‌اندازی شده‌است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، سایت قرآنی «المبین» با هدف بیان معارف قرآن و بیان تفسیر روایی از کلام معصومین (ع) و همچنین با هدف بیان داشتن مقام و منزلت ائمه اطهار از منظر قرآن آغاز به فعالیت کرده‌است.

سایت قرآنی «المبین»

یکی از فعالیت‌های این سایت تولید نرم‌افزار قرآنی المبین بوده‌ به صورت رایگان در اختیار کاربران اینترنت قرار داده‌ شده‌است.

در صفحه اصلی سایت دانلود و دریافت فایل نرم‌افزار قابل دسترسی است. آیات قرآن در مورد امام علی (ع)، آیات قرآن در مورد اهل بیت (ع)، آیات قرآن در مورد مهدویت از مطالبی است که در این صفحه قابل مشاهده است.

ترجمه قرآن کریم به همراه صوت آن، متن و ترجمه نهج‌البلاغه، تالار گفتگو (انجمن تخصصی عقاید و کلام‌اسلامی)از امکاناتی است که در سایت موجود است. بخشی دیگر سایت اختصاص به پرسش و پاسخ‌های مذهبی دارد.

محبت به اهل‌بیت علیهم السلام، امام علی (ع) و پیامبران، دروغ و محبت به اهل بیت و امام عصر(ع) از عناوین مطالب موجود در این سایت است.

امکان دانلود صحیفه‌ امام حسن(ع)، صحیفه المهدی (عج)، صحیفه حضرت زهرا (س) و صحیفه امام حسین (ع) علاوه بر نرم‌افزار المبین در سایت وجود دارد.


سایت المبین را در اینجا کلیک کنید!

منبع: www.iqna.ir






::: دوشنبه 86/2/3 ::: ساعت 8:22 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
نظرات شما: نظر