سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قربانگاه خردها را بیشتر آنجا توان یافت که برق طمعها بر آن تافت . [نهج البلاغه]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

خلوت با خدا در سایت «کلوب»

گروه وبلاگ: «خلوت با خدا» عنوان یکی از گروه‌های اینترنتی شکل گرفته در سایت کلوب است که با تجمع هم‌باوران اقدام به طرح بحث‌ها و دغدغه‌های دینی کاربران در این سایت کرده است.

گروه اینترنتی «خلوت با خدا» 1864 عضو دارد و از تاریخ 30 اردیبهشت ماه 1382 در سایت کلوب تأسیس شده و در قسمت دین و مذهب این سایت قرار دارد.

شبکه اینترنت همانند یک محل مجازی ملاقات عمومی شهروندان جهان است، یک نقطه تلاقی عمومی است که در آن میلیون‌ها نفر از بالغ بر ۱۵۵ کشور جهان با هم در رابطه قرار می‌گیرند و سازمان عظیمی را تشکیل می‌دهند. اینترنت به افراد اجازه می‌دهد طیف وسیعی از کارها را انجام دهند و افراد با استفاده از پست الکترونیک یا چت، با افراد دیگری که در نقاط دوردست قرار دارند ارتباط برقرار کنند و این امکان را پیدا می‌کنند تا روزانه دیدار مجدد داشته باشند. (تکنولوژی اینترنت، پایگاه علوم ارتباطات ایران)

یکی از موج‌های اصلی ارتباطات دینی موج اجتماع‌محوری است که به خلق یک اجتماع مجازی اختصاص دارد که ارتباط دو سویه با افراد را در اولویت اهمیت قرار می‌دهد. موج اجتماعی در صدد آن است که در روح افراد احساس تعلق خاطری را ایجاد کند تا رجوع به یک سایت خاص در فضای سایبر به عنوان یک نیاز روزانه برای آنان تلقی شود.(حسام الدین آشنا ،1385)

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، «خلوت با خدا» به نشانی www.cloob.com/club.php?id=7280 یکی از گروه‌های دوستی اینترنتی در سایت کلوب است که به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا با جمع کثیری از دوستان خود در فضای مجازی در زمینه‌ی مفاهیم دینی و مذهبی و همچنین مسائل مربوط به اعتقادات خود با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و به بحث و گفت‌و‌گو خارج از محدودیت‌های مکان و زمان بپردازند.

گروه اینترنتی «خلوت با خدا» 1864 عضو دارد و از تاریخ 30 اردیبهشت ماه 1382 در سایت کلوب تأسیس شده و در قسمت دین و مذهب این سایت قرار دارد.

در این گروه دوستی اینترنتی از زمان تأسیس تاکنون 150 موضوع برای هم‌اندیشی در بین اعضا به بحث گذاشته شده که می‌توان از آن جمله به موضوعاتی چون «توصیف خدا در یک کلمه»، «آیا از مرگ میترسید؟»، «نامه به خدا»، «موقع تحویل سال جدید از خدا چی طلب می‌کنید؟» و ... اشاره کرد.

همچنین مدیر و معاون گروه اینترنتی «خلوت با خدا» در بخش مقالات 11 مقاله با عناوینی چون «نیایش(ارسالی از لاله صبوری)»، «حرف‌هایی با خدا(ارسالی از سادات حسینی)»، «سخنان بزرگان و دانشمندان(ارسالی ازمحمدرضا استکی)» و ... در بخش آلبوم تصاویر 9 تصویر مذهبی و در لینکستان، لینک وبلاگ‌های «پله پله تا ملاقات خدا» و «آخرین برگ» و سایت‌های « سلام هم‌وطن»، «قرآن‌کریم باترجمه » و «سایت شهید آوینی همراه با انواع لینک و خدمات دیگر اعتقادی مذهبی» را قرار داده‌اند.

منبع: www.iqna.ir






::: سه شنبه 86/2/4 ::: ساعت 6:6 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
نظرات شما: نظر