سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ مردم نزد خداوند متعال، کسی است که کار بد مؤمن را سرمشق قرار می دهد؛ امّا کار نیکش راسرمشق قرار نمی دهد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

پایگاه اینترنتی اطلا‌ع‌رسانی امام خمینی(قدس‌ره)

گروه وبلاگ: پایگاه اینترنتی امام خمینی(قدس‌ره) مکانی برای دسترسی تمام کاربران علاقه‌مند به اطلاعات‌ کامل درباره شخصیت امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، سایت اطلاع‌رسانی امام خمینی‌(قدس‌‌‌‌ره) زیر نظر بنیاد اندیشه اسلامی به‌روزرسانی می‌شود. بنیاد اندیشه اسلامی مؤسسه‌ای فرهنگی و مطبوعاتی است که از سال 1362 فعالیت خود را آغاز کرده‌‌‌‌است.

پایگاه اینترنتی اطلا‌ع‌رسانی امام خمینی (قدس‌ره)

این سایت از قسمت‌‌هایی مانند؛ زندگی‌نامه، خاطرات ، مقالات ،امام از نگاه جهان،امام به روایت تصویر، امام از نگاه جهانیان، دیدگاه‌ها، وصیتنامه امام، آثار و اشعار امام، دیوان امام، توضیح‌المسائل و بخشی برای جستجو تشکیل شده‌است.

زندگی‌نامه امام رحمةالله در سایت به بخش‌های از ولادت تا رحلت، روز شمار تبعید حضرت امام خمینى، زندگى امام به روایت امام، سفرى به تاریخ و مبارزه تاریخى امام و پیروزى انقلاب اسلامى تقسیم شده، که با تصویری از شناسنامه امام مزین شده‌است.

بخش صوتی این سایت با عنوان صدای یار است که در آن سخنرانی‌های امام برای کاربران قابل دسترسی است. سخنرانی‌های امام در موارد روز قدس، آمریکا، قرآن کریم، ماه رمضان، خطاب به نمایندگان مجلس، نماز جماعت، آزمایش خدا، اهمیت کار برای خدا، بیداری ملت در مقابل دشمنان، حفظ اسلام ، در بهشت زهرا و ... است.

توضیح‌المسائل حضرت امام خمینی رحمةالله علیه به‌صورت کامل از دیگر امکانات این پایگاه است، که در اختیار کاربران قرار گرفته‌است.


پایگاه اینترنتی اطلا‌ع‌رسانی امام خمینی (قدس‌ره) را در اینجا ببینید!

منبع: www.iqna.ir






::: سه شنبه 86/2/4 ::: ساعت 6:9 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
نظرات شما: نظر