سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! قلبم را از محبّت نسبت به خودت، ترس از خودت، تصدیق و ایمان به خودت، هراس ازخودت و شوق به خودت، لبریز ساز، ای صاحب جلال وکرامت! [ـ امام صادق علیه السلام]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

وبلاگ سایت اطلاع‌رسانی شیعیان «مسیحانفس» راه‌اندازی شد

گروه وبلاگ‌: سایت اطلاع‌رسانی شیعیان «مسیحانفس» با ایجاد وبلاگی با همین عنوان در سرویس‌دهنده بلاگفا به‌روز رسانی مطالب خود را اعلام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، پایگاه اینترنتی اطلاع‌رسانی شیعیان با نام «مسیحانفس» که در سال جدید آغاز به‌کار کرده‌است در اقدامی تازه دست به ایجاد وبلاگ برای سایت خود زده‌است.

وبلاگ پایگاه «مسیحانفس»

این وبلاگ که در اردیبهشت‌ماه در سرویس‌دهنده بلاگفا راه‌اندازی شده‌، قصد دارد مطالب خود را با موضوعاتی چون؛ مقالات، گالری، عکس، نرم‌افزار، صوتی و تصویری و کتابخانه به روز کند.

آخرالزمان‌شناسی در آثار اسلامی، آخرالزمان را باور کنیم، دعا و توقیعات از جمله مطالبی است که در این وبلاگ در اختیار کاربران قرار گرفته‌است.


وبلاگ «مسیحا نفس» را در اینجا کلیک کنید!

در آخرین پست این وبلاگ مقاله‌ای با نام توقیعات آمده‌است که بلاگر در توضیح واژه توقیعات اینگونه نوشته‌است: «توقیعات به نامه‌های حضرت بقیة الله الاعظم(ارواحنا فداه) گفته می‌شود که توسط چهار نایب خاص ایشان در زمان غیبت صغری به دست شیعیان می‌رسیده‌است.»

وی در ادامه توقیعات را از لحاظ محتوایی تعریف کرده و می‌نویسد: «از نظر محتوایی توقیعات اغلب شامل جواب سوالات خصوصی یا تعلیم احکام و رد شبهات مخالفان و یا تأیید نواب اربعه و تکذیب مدعیان دروغین و همچنین تعیین تکالیف اجتماعی شیعیان و راهنمایی آنها در زمان غیبت حضرت است.»


پایگاه اینترنتی «مسیحا نفس»را در اینجا ببینید!

منبع: www.iqna.ir






::: شنبه 86/2/15 ::: ساعت 1:23 عصر :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
نظرات شما: نظر