سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که بر ملک دست یافت تنها خود را دید و از دیگران رو بتافت . [نهج البلاغه]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

شاید اولین ایستگاه زندگی! / نگاهی به وبلاگ «آخرین ایستگاه»

گروه وبلاگ: جمعه‌ها که می‌آید برای چشم انتظاران ظهورش رنگی دیگر دارد. نوشته های وبلاگ‌ها هم حکایت از انتظار مشتاقان دارد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، «آخرین ایستگاه» وبلاگی است که بلاگر در آن سعی دارد دغدغه‌های ذهنی خود را در باره مرگ بیان کند.

بلاگر وبلاگ «آخرین ایستگاه» با قلمی روان و آموزه های مذهبی خود می نویسد. دل نوشت های او به خوبی بیانگر احساسات عمیق وی درباره مسائلی است که ذهن او را به خود مشغول کرده‌است.

وی با زبانی شیوا با امام بر حق، مهدی صاحب زمان گفتگو می‌کند.

وی می‌نویسد: «تو می‌دانی که من چگونه دیوانه‌وار دوستش دارم و به انتظارش نشسته‌ام. و من این را تنها به تو گفته‌ام! نمی‌دانم باور کردی یا نه؟ نمی دانم اینان باور می کنند یا نه؟ باور می‌کنید؟ امیدوارم بفهمید امیدوارم! سالهاست که مردمان به انتظارش نشسته‌اند تنها به انتظارش. و تنها در کلام! و خود را منتظر می‌نامند! هر کاری می‌خواهند می‌کنند و با خود می‌گویند:«ان شاء الله آقا می آید و ما توبه می‌کنیم.»

وی در ادامه نجواهای خود را این گونه ادامه می‌دهد: «و حالا،من و تو ، او و ایران و جهان. باور کن که روزی می‌آید اما... می دانم که نمی‌دانید چه می‌گویم می‌دانم! و من، تنها دیوانه‌وار به انتظار این نشسته‌ام که روزی با آمدنش به تو و تنها به تو بگوید چه دین بزرگی داری. نشسته‌ام که روزی نه به قول تو شمشیر بکشد(که من جزمهربانی دراو ندیده ام) بلکه، او که می‌آید عدل خواهد آورد نه جنگ و خون‌ریزی. او که می‌آید مهربانی می‌آورد، باور کن! اوست بزرگترین بنده‌ها که بشارت داده‌اند مبشران و انبیا و امامان حکومتش را.»

بلاگر بنر زیبایی را برای وبلاگ خود به‌کار برده‌است. و رنگ خاکستری وبلاگ او حس یکنواختی و رکود مرگ را به خوبی القاء می‌کند.

نام وبلاگ برخاسته از یک تأمل فلسفی -دینی دارد که مرگ در عین آخرین ایستگاه زندگی دنیوی اولین ایستگاه زندگی پس از مرگ است.


برای دیدن وبلاگ آخرین ایستگاه اینجا را کلیک کنید.

منبع: www.iqna.ir






::: شنبه 86/2/15 ::: ساعت 1:28 عصر :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
نظرات شما: نظر