سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان بنده راست نباشد ، جز آنگاه که اعتماد او بدانچه در دست خداست بیش از اعتماد وى بدانچه در دست خود اوست بود . [نهج البلاغه]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

مدیر پروژه قرآن دیجیتال ذکر اعلام کرد:
ویرایش دوم «قرآن دیجیتال ذکر» به بازار می‌آید

گروه وبلاگ: مدیر پروژه «قرآن دیجیتال ذکر» از تکمیل‌ و به بازار آمدن ویرایش دوم این قرآن دیجیتال تا یک ماه آینده خبر داد.

«سعید نخعی»، مدیر پروژه قرآن دیجیتال ذکر، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و نرم‌افزارهای چندرسانه‌ی با اعلام این خبر گفت: امکان بخش فایل‌های mp3 و mp4 و اتصال به رایانه در ویرایش دوم این قرآن دیجیتال به وجود آمده‌است.

وی در رابطه با امکانات ویرایش دوم این قران دیجیتال گفت: در این ویرایش چهار ترتیل قران با صدای استاد پرهیزگار، منشاوی، امام جمعه و میشاوی ارائه شده‌است.

وی ادامه داد: 30 ترجمه به زبان های مختلف و 3 تفسیر به زبان‌های عربی انگلیسی و فارسی از دیگر خدمات این قرآن است.

نخعی در توضیح تفاسیر ارائه شده گفت: تفسیر انگلیسی از آیت‌الله پویا، تفسیر فارسی از آیت الله مکارم شیرازی و تفسیر عربی از ابن‌مغنیه است.

نخعی همچنین از جمع آوری 1760 حدیث به سه زبان خبر داد و گفت: ادعیه مفاتیح الجنان، نهج‌البلاغه، صحیفه‌ی سجادیه و ادعیه مناسک حج به همراه ترجمه فارسی و انگلیسی از دیگر خدمات این قرآن دیجیتال است.

15 اذان شیعی که قابلیت تنظیم و پخش در اوقات اذان را دارا است از دیگر امکانات این قران دیجیتال است.

از دیگر امکانات آن قبله‌نما و اوقات نماز شهرهای دنیا به همراه هفت رساله فقهی به سه زبان از امکانات فرعی ویرایش دوم قرآن دیجیتال ذکر است که مدیر پروژه این طرح بدان‌ها اشاره کرد.

همچنین وی از استقبال زیاد مسلمانان خارج از کشور از این محصول خبر داد و گفت: بیش از 60درصد از محصولات این شرکت به کشورهای خارجی صادر می‌شود که بزرگترین خریدار این قرآن دیجیتال آمریکا است.

منبع: www.iqna.ir





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: چهارشنبه 86/2/26 ::: ساعت 7:28 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر