سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ صدقه ای نزد خدا، محبوب تر از حقگویی نیست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

الحق و الانصاف این یهودی ها و صهیونیستا عجب مخی دارن !!!!عجب سیاستی !!!!! برای همه هم برنامه دارن ، از دختر بچه های ناز کوچیکی که همیشه یه عروسک رو دنبال خودشون روی زمین  می کشونن گرفته تا دخترای جوون و خانم های جاافتاده متاهل و ... خلاصه همه قشری .

به عقل هیچ کس نمی رسید از باربی ناز قشنگ ملوسی که همیشه با موهای بلوند و لباس های آنچنانی و آرایشی که حتی تو دست بچه های شیطونم پاک نمی شد یه خانم محجبه همه چی تموم بسازه ، اونم با مدلهای مختلف ، آخه می دونین از وقتی که دارا و سارا وارد بازار شدن ، خیلی از بازارای کشورای مسلمونو پر کردن و جای باربی خانم رو گرفتن و یه بکش بکش حسابی  سر  این  قضیه بین سارا  و  باربی  براه افتاد .سارا خانم – غافل از اینکه برای چی ساخته شده بود – هی خوشگل میکرد تا از باربی جون عقب نمونه ، باربی خانم هم هی مدل به مدل عوض میکرد تا تو این رقابت کم نیاره ، بالاخره هر چی باشه نمی شه که باربی با اون همه خرج و سیاستی که پشت لباس ها و موها و آرایش و مدلهاش قایم بود قافیه رو ببازه ، آخرشم مخ سازندگانش کار کرد وباربی محجبه رو فرستادن تو بازار و سارای بیچاره بی تجربه خام از همه جا بیخبر در این رقابت اونقدر پیش  رفت تا  از  هول حلیم  افتاد  تو دیگ . سارا جون مسلمون با موهای برهنه بلند بافته ، نا خواسته  شد عامل همون سیاست سازندگان باربی و چی از این بهتر که با هزینه و وقت و سرمایه مسلمونها همون سیاست اعمال بشه ؟

باربی هم فکر و سلیقه دختران مسلمان رو از سنین بسیار پایین میدزده و به انتخاب های اینده اونها جهتی رو که سازندگانش می خوان میده . این خبر رو از سایت آفتاب بخونین :

این عروسک که توسط یک شرکت آمریکایى تولید مى شود و ...به اعتقاد یک نشریه اروپایى درصدد تشویق دختران مسلمان به فعالیت هاى تجارى است. عروسک مذکور که «رزانه» نام دارد، به اعتقاد نشریه یاد شده بسیار مدرن است و خانم مبدع آن در آمریکا مى گوید: «ما مى خواهیم با عروسکمان نشان دهیم که زنان مسلمان هم مى توانند موفقیت هاى شغلى و تجارى داشته باشند.» در این راستا با تولید نمونه هایى از عروسک که بیرون از خانه کار مى کنند، سعى مى شود دختران ضمن حفظ حجاب تشویق به پول درآوردن شوند. تمامى مدل هاى رزانه روسرى بلند و سفید دارند و در کیف خود رایانه هاى لپ تاپ را در کنار عینک آفتابى نگه مى دارند. در داستان زندگى این عروسک هم آن را دخترى با اعتماد به نفس معرفى مى کنند که در زندگى شغلى و تجارت مى تواند با مردان برابرى کند. مجله اشپیگل مى نویسد که دارا و سارا شب ها را بیش از آنکه در رختخواب کودکان سپرى کنند، در داخل جعبه اى که شرکت تولید کننده برایش ساخته مى گذرانند، اما رزانه چنین نیست. اشپیگل نوشته است که از هشت سال پیش باربى در ایران غیر اسلامى تشخیص داده شد و فروش آن ممنوع شد، اما برخلاف ادعاى این مجله هنوز هم مى توان آن را در مغازه هاى لوکس تهران و شهرهاى بزرگ دید. حالا بعید هم نیست که رزانه که در هفت مدل تولید شده به بازار ایران راه پیدا کند. البته برخى منتقدان غربى مى گویند رزانه زودتر از حد لازم کودکان را به رعایت حجاب وا مى دارد.

حقوق زن

 

http://www. hoqooqezan.parsiblog.com






::: سه شنبه 86/6/13 ::: ساعت 11:44 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
نظرات شما: نظر