سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان! مبادا کسی که نمی داند، از فرا گرفتن شرم بدارد ؛ چرا که ارزش هرانسان، چیزی است که می داند . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

حجت الاسلام والمسلمین سعید شمس با بیان این مطلب افزود: در راستای پاسخ گویی به شبهات و پرسش ‏های قرآنی از طریق شبکه جهانی اینترنت این کانون در ادامه فعالیت های خود با افزایش امکانات و بهره ‏گیری از فعالان قرآنی به زبان عربی اقدام به راه اندازی بخش گفتمان به زبان عربی نموده است.
‏ بلاگر پرسمان قرآن گفت: در گذشته تنها به دو زبان فارسی و انگلیسی گفت و گوها انجام می شد ولی در ‏حال حاضر با حضور محققان و پژوهشگران آشنا و مسلط به زبان عربی نوین ، این بخش نیز راه اندازی شد ‏و کاربران می توانند با ورود به این کانون در گفت و گوها و مباحث علمی به زبان عربی نیز مشارکت ‏نمایند.
‏ وی گفت: برای دسترسی آسان کاربران به این کانون در حال حاضر، افزون بر دامین ‏ir ‎، دامین ‏‎ net ‎‏ نیز ‏خریداری شده است
حجت الاسلام شمس افزود: در حال حاضر در کانون گفتمان قرآنی مباحثی درباره علوم قرآن ، معارف قرآن ‏، اتحاد اسلامی، خادمان قرآن ( شامل مفسران ، قرآن پژوهان و خادمان فعال) ، گفت و گوی آزاد، انجمن ‏وبلاگ نویسان قرآنی ، مشاوره های قرآنی و دیگر حوزه های قرآنی و یا مرتبط به آن فعال می باشد.
‏ گفتنی است که کانون گفتمان قرآنی یکی از کانون فعال در حوزه پرسش و پاسخ های قرآنی است که بارها ‏از سوی هکران مورد حمله قرار گرفته است.‏ علاقه مندان به مباحث قرآنی می توانند به نشانی ‏http://www.askquran.ir‏ مراجعه نمایند.‏

 





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: چهارشنبه 86/7/25 ::: ساعت 1:59 عصر :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر