سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مازاد دانشت را که به برادر بی بهره از دانشت می رسانی، صدقه تو بر او به شمار می آید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

پایگاه اینترنتی آیت‌الله مکارم شیرازی، امکان دسترسی کاربران به مجموعه تألیفات جدید این عالم بزرگ را فراهم کرده‌است.

 

به گزارش قرآن بلاگ مدرسه امام امیر‌المؤمنین؛ پایگاه اینترنتی آیت‌الله مکارم شیرازی، در صفحه اصلی خود، امکان دسترسی کاربران به مجموعه تألیفات جدید ایشان را ارائه کرده‌است.

 

اسلام، آیین رحمت، پیام امام امیرالمؤمنین(ع) جلد هفتم، تعزیر و گستره آن، رمى جمرات در گذشته و حال، مشکلات جنسى جوانان، شیوه همسرى درخانواده نمونه، پیام امام امیرالمؤمنین(ع) جلد ششم، سیگار پدیده مرگبار عصر ما، از عناوین کتب جدید این سایت است.

 

 

 مدرسه امام امیر‌المؤمنین؛ پایگاه اینترنتی آیت‌الله مکارم شیرازی

بازاریابى شبکه‌اى(Network Marketing) یا کلاهبردارى مرموز، بررسى طُرُق فرار از ربا، وهابیت بر سر دوراهی، شیعه پاسخ می گوید، عاشورا، پیام امام امیرالمؤمنین(ع) جلد هشتم از دیگر عناوین موجود کتاب‌های تألیف شده جدید است.

 

تبیین و تفسیر شبهه، اسلام آیین خشونت یا رأفت، رأفت و رحمت اسلامى در قرآن مجید، نسبت رحمت و خشونت در قرآن، بدى را با خوبى پاسخ دهید!، رحمت اسلامى، فراتر از مسلمانان، مهربانى پیامبر، عامل جذب مسلمانان، صلح و آشتى برنامه اصلى اسلام، از جمله سرفصل‌های کتاب «اسلام، آیین رحمت» است.

 

کاربران می‌توانند، همچنین، عناوین دیگری را در این کتاب چون، مودت و رحمت از نشانه‌هاى پروردگار، رأفت و رحمت اسلامى در روایات، اساس دین محبت است، رحمت اسلامى در میدان نبرد!، رحمت اسلامى و سایر جانداران!، دعاهاى مسلمانان براى همه انسانها!، محبت و رحمت اسلامى در سیره پیشوایان دین، را مشاهده کنند.

اهداف و انگیزه‌هاى خالص الهى، کشته شدن حجت خدا توسط مردمى به ظاهر مسلمان، یاران همراه امام(ع)، ذلت‌ناپذیرى عاشوراییان، مظلومیت، در ابعاد مختلف، قدرت تأثیرگذاری، نقش ائمه اطهار(ع) در احیاى یاد و نام امام حسین(ع)، روش‌هاى ائمه(ع) در زنده نگه‌داشتن عاشورا و عاشوراییان، نیز از سرفصل‌های کتاب«عاشورا» است.

 

علاقه‌مندان قادرند این کتب را از طریق، لینک دانلود کتب به صورت کلی و لینک دانلود سرفصل‌ها و عناوین کتاب‌ها به صورت جزئی، دریافت کنند.

برای دانلود کتب جدید، صفحه اصلی پایگاه اینترنتی آیت‌الله مکارم شیرازی را ببینید!

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)





  • کلمات کلیدی : پایگاه پرسمان قرآنی

  • ::: سه شنبه 86/9/20 ::: ساعت 7:50 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر