سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بر برادرانْ بزرگی فروشد، هیچ انسانی با او صمیمی نخواهد شد . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

راه‌اندازی ‌پایگاه اینترنتی «وهابیت و اسلام» توسط مؤسسه تحقیقاتی ولی عصر(عج) 

پایگاه اینترنتی «وهابیت و اسلام» با هدف شناساندن وهابیت توسط مؤسسه تحقیقاتی ولی عصر(عج) فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرده‌است.

به گزارش قرآن بلاگ به نقل از بخش وبلاگ خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، این پایگاه اینترنتی با رویکرد اطلاع‌رسانی صحیح از تحرکات و تبلیغات سوئی که علیه شیعه می‌شود توسط مؤسسه تحقیقاتی ولی عصر راه‌اندازی شده‌است.

یکى از مشکلات بزرگ جامعه اسلامى وجود اخبار و روایات متضاد با اصول و مبانى شرعى و عقلى است که در کتب تاریخى و روایى و تفسیرى اهل سنت دیده‌مى‌شود و بر اساس آن فتواهایى نیز صادر کرده‌اند که متأسفانه موجب برداشت‌هاى نادرست از دین و متهم کردن آن به ترویج خرافات شده‌است.

این کتاب‌ها همان کتاب‌هایى است که بر اساس روایات موجود در آن مدعیان و حامیان اسلام ناب(وهابی‌ها) هر عقیده‌اى غیر از عقاید خودشان را باطل و پیروان دیگر مذاهب اسلامى را متهم به شرک و خرافه پرستى مى‌کنند.

بر همین اساس نمونه‌هایى در پایگاه اطلاع رسانی «وهابیت و اسلام» با هدف آشنایى بیشتر جوانان مسلمان و آزاد اندیشان با این‌گونه اخبار و روایات فرهم شده‌است. 

از سوى دیگر این پایگاه اینترنتی پاسخى به تبلیغات سوء بیماردلانى است که با سم‌پاشى علیه عقائد حقه شیعه سعى در ایجاد شک و تردید دارند.

تاریخچه پیدایش وهابیت، بنیانگذاران وهابیت، وهابیت از منظر عقل و شرع، وهابیت و فتاوای شنیعه، وهابیت و تکفیر مسلمانان، وهابیت و جاهلیت، وهابیت و خوارج از بخش‌های مختلف سایت «وهابیت و اسلام» است.

خبرنامه، پرسش و پاسخ و معرفی پایگاه‌های دیگر، عناوین قسمت‌های دیگر این سایت است. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق موتور جستجویی که در سایت ایجاد شده به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

تاریخ وهابیت، فرقه وهابیه، نقش استعمار در پیدایش وهابیت، پى‌ریزى مبانى فکرى وهابیت، ابن تیمیه بنیانگذار فکرى وهابیت، نخستین دولت سعودى، رهبران دینى وهابیت پس از فروپاشى، دومین دولت سعودى و انتقادات بزرگان اهل سنت از «ابن تیمیه»، از عناوین مطالب است که در بخش «تاریخچه وهابیت» قابل دسترسی است.

التاریـخ والسیـرة، الصحابـــــة(سیرة عمر بن الخطاب)، مسائل فقهیة و بدع، ابن تیمیه ناشر افکار تجسیم، نظر هیأت عالى افتاى سعودى در جسمانیت خداوند تعالى، خداى وهابیت مى‌خندد، خداى وهابیت از عرش به زیر مى‌آید، خداى وهابیت با چشم قابل رؤیت است، خداى وهابیت نمى‌تواند همه جا باشد، از عناوین بخش «وهابیت و جاهلیت» است.

در بخش «وهابیت و خوارج» نیز مطالبی با عناوینی چون وجه شباهت وهابیت با خوارج و وجوه مشترک و مشابهت‌هاى رفتارى وهابیان با خوارج، می‌توان مشاهده کرد.

فیلم کشتن 40 نفر از مسلمانان، آیا این انسان است که لگدکوب و زیر چکمه نگه داشته‌شده تا سرش را ببرند؟، به چه گناهی کشته می‌‌شوید ای شیعه؟، نمایی از تخریب حرمین عسکریین، فیلمی از قتل عام مسلمانان، اطلاعاتی در مورد عبدالمالک ریگی و فیلمی از واقعه زابل، فیلم زوقاوی و کشتار مسلمانان نیز از عناوین مطالب بخش «وهابیت و تکفیر مسلمانان» است.

همچنین مؤسسه تحقیقاتی ولی عصر تصمیم دارد تا با هماهنگی مسؤلان این پایگاه اینترنتی مطالب آن را به صورت نرم‌افزار منتشر کند.

پایگاه اینترنتی «وهابیت و اسلام» را اینجا ببینید!

پایگاه اینترنتی «وهابیت و اسلام» را اینجا ببینید!






::: جمعه 86/10/14 ::: ساعت 11:26 عصر :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
نظرات شما: نظر