سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، زمام دار و کردار، راننده و نفس(مرکبی) سرکش است . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

برگزاری مسابقه اینترنتی «صبح ‌پیروزی» همزمان با دهه‌فجر 

مسابقه اینترنتی صبح ‌پیروزی برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شد.

به گزارش قرآن بلاگ به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) ، این مسابقه از روز اول بهمن با طرح 29 سؤال چهار گزینه‌ای در بخش مسابقه سایت اینترنتی کانون میزان آشنایی کودکان و نوجوانان را با وقایع انقلاب اسلامی مردم ایران مورد سنجش قرار می‌دهد.

وقایع پیش، همز‌مان و بعد از وقوع انقلاب، چگونگی و زمان تشکیل نهادهای انقلاب اسلامی و شخصیت‌های مبارز و تأثیرگذار در روند انقلاب از محورهای اصلی مسابقه «صبح پیروزی» در پایگاه اطلاع‌رسانی کانون به نشانی www.kanoonparvaresh.com است.

سؤال‌های این مسابقه به صورت کامل از کتاب فرهنگ‌نامه انقلاب اسلامی برای نوجوانان نوشته مرجان فولادوند از انتشارات کانون طرح شده‌است.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه با مراجعه به بخش مسابقه پایگاه اطلاع‌رسانی کانون تا روز 12 فروردین سال 1387 فرصت دارند ظرف مدت 45 دقیقه به سؤال‌های این رقابت پاسخ دهند. پس از مهلت تعیین شده به برگزیدگان مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

همزمانی ایام دهه فجر انقلاب اسلامی امسال با ماه محرم و سالی که به نام اتحاد ملی و انسجام‌اسلامی نام‌گذاری شده‌است، باعث شده تا بسیاری از فعالیت‌های کانون در این روزها با این محور تدارک دیده شود.

کاربران برای شرکت در مسابقه «صبح پیروزی» اینجا را کلیک کنند! 





  • کلمات کلیدی : پایگاه پرسمان قرآنی

  • ::: یکشنبه 86/11/7 ::: ساعت 11:28 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر