سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که میان خود و خدا را به صلاح دارد ، خدا میان او و مردم را به صلاح آرد ، و آن که کار آخرت خود درست کند ، خدا کار دنیاى او را سامان دهد ، و آن که او را از خود بر خویشتن واعظى است ، خدا را بر او حافظى است . [نهج البلاغه]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه ارتش با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند 

در آستانه 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه ارتش، ظهر امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا دیدار کردند.

به گزارش قرآن بلاگ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار که امروز چهارشنبه 28 فروردین برگزار شد، با تبریک روز ارتش به همه ارتشیان و خانواده‌های آنان، به روحیه دین‌باوری و ایمان و توکل به خدا در مجموعه ارتش اشاره و تصریح کردند: وظیفه نیروهای مسلح، دفاع همه جانبه از کشور است و ارتش باید همواره آمادگی خود را در بالاترین سطح حفظ کند.

فرمانده کل قوا ظرفیت ارتش را در نوآوری و ابتکار، ظرفیتی بالا و در عین حال قابل افزایش ارزیابی و تصریح کردند: ارتش با اتکا به توان علمی خود توانسته است بسیاری از نیازهای خود را بر طرف کند و امروز این توانایی مورد تحسین ناظران قرار گرفته است.

در آغاز این دیدار امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گزارشی از پیشرفت و افزایش توان بازدارندگی ارتش ارائه کرد. 





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: پنج شنبه 87/1/29 ::: ساعت 1:31 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر