سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چگونه کسی که نشانه های دین را نمی شناسد به بهشت برود؟ [عیسی علیه السلام]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

 جشنواره وبلاگ‌نویسی تبیان با موضوعات دینی آغاز به کار کرد/ سرویس‌دهنده‌های خارجی امتیاز بیشتری کسب می‌کنند! 

جشنواره وبلاگ‌نویسی فرهنگی _ دینی تبیان استان زنجان با انتشار فراخوان آغاز به کار کرد؛ ظاهرا در این جشنواره به وبلاگ‌هایی که از سرویس دهنده‌های خارجی خدمات می‌گیرند، امتیاز بیشتری تعلق می‌گیرد.

 

به گزارش قرآن بلاگ به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، مسابقه وبلاگ‌نویسی تبیان استان زنجان در سطح کشوری و در دو گروه آزاد و تخصصی و با هدف تجمیع اطلاعات فرهنگی ـ دینی در محیط‌های تحت وب برگزار می‌شود.

 

تبیین اهمیت وبلاگ‌نویسی و تبلیغ و ترویج و توسعه فرهنگ تولید واستفاده مناسب از امکانات اینترنتی شخصی و یا گروهی در کشور، ارایه‌ی وبلاگ‌های نمونه و استاندارد فنی و محتوایی جهت اطلاع رسانی، گسترش فرهنگ وبلاگ‌نویسی در زمینه‌های تحلیلی و نقد در حوزه فرهنگ، دین و اندیشه، ترغیب و تشویق قشر جوان و فرهیخته به استفاده‌ای بهتر از خدمات آن لاین و جهت دهی به فعالیت‌های شخصی و تولید محتوای اصولی در موضوعات مرتبط در وب از دیگر اهداف اعلام شده در این فرخوان است.

 

شرکت در این مسابقه محدودیت سنی ندارد و آثار می‌بایست به زبان فارسی ارائه شود و به جهت بالا بودن سطح جشنواره, تنها 20 مطلب آخر وبلاگ‌ها مورد ارزیابی واقع می‌شود.

 

مهلت ارسال آثار یک ماه از آغاز شروع جشنواره و تا آخر اردیبهشت 1387تعین شده‌است. داوری جشنواره از 30 اردیبهشت 1387 به مدت 10 روز و اختتامیه و تقدیر از وبلاگ‌های منتخب 10خرداد برگزار می‌شود.

 

ترویج استفاده از سرویس‌دهنده‌های خارجی

 

بنا براعلام برگزار کنندگان این جشنوارره 2 نوع سرویس دهنده وبلاگ‌های wordpress و Blogger تا سقف 5 امتیاز مثبت برتری دارند. به عبارت دیگر تمامی وبلاگ‌های شرکت کننده در دو سرویس‌دهنده فوق بنا به رأی داوری فنی 5 امتیاز فوق العاده را ازان خود می‌کنند. این در حالی است که سایر سرویس‌دهنده‌های ایرانی که بیش از 25 سرویس‌دهنده است از نظر امتیاز نوع وبلاگ، از وضعیت یکسانی برخوردارند.

 

ترویج استفاده از سرویس‌دهنده‌های خارجی که در فرآیندهای مختلف زمانی از سوی ایران فیلتر شده‌اند جای تعجب دارد.

 

این حرکت برگزار کنندگان جشنواره وبلاگ‌نویسی تبیان در حالی صورت گرفته است که سرویس دهنده بلاگفا در ایران توانسته است جزو هفتصد سایت برتر جهان قرارگیرد. 

برای اطلاع بیشتر از نحوه برگزاری این جشنواره اینجا را کلیک کنید!





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: یکشنبه 87/2/1 ::: ساعت 1:35 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر