سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شایسته است که دانش انسان بر گفتارش افزون و خردش بر زبانش چیره باشد . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

نوآوری در تولید نرم‌افزارهای قرآنی نیازمند مخاطب‌سنجی است 

اگر شناخت مخاطبان به نحو صحیحی باشد و نیازسنجی مخاطبان، علمی انجام شود، در تولید نرم‌افزارهای نوین قرآنی بسیار تأثیرگذار خواهدبود.

 به گزارش قرآن بلاگ به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، «وحید فخاریان»، مدیر عامل شرکت نرم‌افزاری «پویا گستر مهر نور»، در زمینه «نوآوری در تولید نرم‌افزارهای قرآنی» گفت: برنامه «شرکت پویا گستر مهر» در سال نوآوری و شکوفایی این است که نرم‌افزارهای قبلی را در قالب نسخه‌های جدید ارائه کرده و به گسترش و توسعه نرم‌افزارهای قرآنی خواهد پرداخت.

 وی علت این امر را این‌گونه توضیح داد: چون نرم‌افزارهای قبلی برای مخاطب آشناست، ما نرم‌فزارهای جدیدمان را با نام نرم‌افزارهای قبل اما با محتوای جدید ارائه می‌کنیم.

 

فخاریان اظهار کرد: گرچه محتوای برنامه‌های جدید با برنامه‌های قبل تفاوت دارد اما عنوانش یکی است و این به مخاطب برای گزینش و انتخاب نرم‌افزارهای شرکت ما کمک بسیاری می‌کند.

 

مدبر عامل شرکت «پویا گستر مهر نور» ظرفیت‌های موجود در حوزه نوآوری در نرم‌افزارهای قرآنی را به پژوهشگران ارجاع داد و خواستار بررسی ظرفیت‌های موجود از جانب پژوهشگران شد.

 

وی بیان کرد: کارهای خوب و مفید بسیاری در عرصه نرم‌افزارهای قرآنی انجام شده و نرم‌افزارهای مفید و قابل استفاده‌ای به بازار آمده، اما صحبت کردن درباره کارهای انجام شده آن‌قدر مفید نیست که صحبت درباره کارهای انجام نشده که پتانسیل شدن را دارند مفید است.

 

وی ادامه داد: بنابراین مهم این است که چه فعالیت‌هایی می‌توانسته تا به‌حال صورت بگیرد که صورت نگرفته و جه کارهایی می‌توانسته انجام شود که انجام نشده‌است و این وظیفه محققان است که روی این مسئله تحقیق و تفحس کنند و نتایج تحقیقاتشان را در اختیار مؤسسات تولیدکننده نرم‌افزارها قرار دهند تا در تولید نرم‌افزارهای قرآنی، نوآوری انجام شود.

 

فخاریان گفت: نوآوری در محتواهای قرآنی هیچ محدودیتی وجود ندارد و در تولید محتوای قرآنی هیچ خط قرمزی نباید وجود داشته باشد.

 

مسئول سایت دانشگاه آزاد تصریح کرد: اگر شناخت مخاطبان به نحو صحیحی انجام شود، و نیازسنجی مخاطبان، علمی انجام شود، در تولید نرم‌افزارهای نوین قرآنی بسیار تأثیرگذار خواهدبود.

 

فخاریان ضمن تأکید بر تفکیک سنی مخاطبان جهت شناخت بهتر آن‌ها و در نتیجه رفع بهتر نیازهای آنان افزود: تمام فعالیت‌های شرکت «پویا گستر مهر نور» برای شناخت مخاطب و تمام تلاش‌های آن بر‌مبنای جذب مخاطب انجام می‌شود.

 

وی گفت: شناسایی مخاطبان ما در نمایشگاه‌ها انجام شده؛ و نمایشگاه‌های قرآنی که در تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌شود مخاطبانی دارد که ما با ایجاد ارتباط مستقیم و چهره به چهره با آنان، مخاطبان خود را شناسایی می‌کنیم و به جذب آنان می‌پردازیم. 





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: دوشنبه 87/2/2 ::: ساعت 12:37 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر