سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانت، کسی است که خطایت را فراموش کند و از نیکوکاری ات در حقّ خودش یاد کند . [امام حسن عسکری علیه السلام]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

ارائه خدمات پس از تولید در نرم‌افزارهای قرآنی نهادینه شود 

مدیر بازاریابی و فروش مؤسسه «همراه نرم‌افزار نوین» ارزش نرم‌افزارهای قرآنی را تنها به دلیل تولید آنها ندانست و حفظ، نگهداری و خدمات پس از تولید نرم‌افزار را با اهمیت عنوان کرد.

 به گزارش قرآن بلاگ به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، «رامین سروندیان»، مدیر بازاریابی و فروش مؤسسه «همراه نرم‌افزار نوین» با اشاره به اینکه در کشور ما تلاش بسیاری برای تولید نرم‌افزارهای قرآنی انجام شده، گفت: شرکت‌های بسیاری در ایران با هر توان و قدرتی که دارند به برنامه‌ریزی و تولید نر‌م‌افزارهای قرآنی پرداخته‌اند.

 وی عنوان کرد: تهیه و تولید نرم‌افزارهای قرآنی در ایران این انگیزه را در مخاطبان ایجاد می‌کند که فرهنگ استفاده بهینه از وقت را یاد بگیریم و از اتلاف وقت و استفاده نامطلوب از گوشی‌های تلفن همراه جلوگیری کنیم.

 سروندیان متذکر شد: در همین راستا یکی از تولیدات مؤسسه «همراه نرم‌افزار نوین»، نرم‌افزار «نور الطریق» بوده که شامل قرائت، تفسیر و ترجمه آیات قرآن است.

 مدیر بازاریابی و فروش مؤسسه «همراه نرم‌افزار نوین» درباره دیگر محصولات این مؤسسه، یادآور شد: از دیگر تولیدات این مؤسسه می‌توان به نرم‌افزار «مؤذن همراه» اشاره کرد که در آن اذان همه شهرهای کشور در دسترس کاربران قرار داده شده‌است.

 وی خاطر نشان کرد: نرم‌افزار «مفاتیح الجنان» ویژه تلفن همراه از تولیدات آتی این مؤسسه است که به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

 سروندیان در توضیح اهداف خود از تولید نر‌م‌افزارهای قرآنی اظهار کرد: هدف ما تنها تولید نرم‌افزارهای قرآنی برای رقابت با دیگر شرکت‌های نرم‌افزاری نیست بلکه ما به دنبال راهی برای استفاده بهینه از تلفن همراه هستیم.

 وی تصریح کرد: نرم‌افزارهای قرآنی که معمولاً در بازار موجود است از دو کلمه در وسط صفحه مانیتور تشکیل شده در حالیکه این کلمات کاربری صحیح را برای کاربران نداشته و واژه‌های بکار رفته به‌راحتی قابل درک نیست.

 مدیر بازاریابی و فروش مؤسسه «همراه نرم‌افزار نوین»، بیان کرد: در نرم‌افزارهایی که ما تولید کرده‌ایم از کلام و واژه‌هایی استفاده شده که عموم مردم به آنها اشراف دارند و در فضای بسیار کمی در بانک گوشی‌های موبایل قرار می‌گیرد.

 سروندیان متذکر شد: ارزش نرم‌افزارهای قرآنی تنها به دلیل تولید آنها نیست و حفظ، نگهداری و خدمات پس از تولید نرم‌افزار بسیار مهم‌ است. 





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: دوشنبه 87/2/2 ::: ساعت 12:40 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر