سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به نعمت پروردگارتان ـ عزّوجلّ ـ اعتراف کنید و از همه گناهانتان به سویش توبه نمایید که خداوند، بندگان سپاسگزارش را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

 پاسخگویی به پنجاه هزار سؤال اینترنتی دینی در سال گذشته 

 مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی به پنجاه هزار سؤال دینی کاربران خود در سال 1386 پاسخ داده‌است.

به گزارش قرآن بلاگ به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، مدیر بخش پاسخگویی اینترنتی این مرکز با بیان این مطلب افزود: با توجه به اهتمام جدی مرکز ملی بر گسترش حضور پاسخگویانه خود در عرصه اینترنت و استقبال کاربران از حضور کارشناسان دینی، این بخش شاهد اقبال روزافزون مخاطبان قرار گرفته‌است.

وی ادامه داد: به گونه‌ای که با توجه به تنوع عرصه‌های پاسخگویی و سرعت و اتقان پاسخ‌ها، گوی سبقت را از دیگر مراکز پاسخگویی ربوده‌است.

مدیر بخش پاسخگویی اینترنتی همچنین با اشاره به بخش‌های مختلف پاسخ‌گویی اینترنتی، بیان کرد: بخش پاسخگویی مکتوب به نامه‌های الکترونیکی(ایمیل) و پاسخگویی زنده(آنلاین) از طریق مسنجرهای مختلف، بیش‌ترین فعالیت را در این زمینه داشته‌است. پاسخگویی در جوامع مجازی(که به تازگی راه‌اندازی شده) و وبلاگ‌ها نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: غیر از آمار یاد شده، کاربران بسیاری هم هستند که روزانه از پاسخ‌های مندرج در سایت پاسخگو «Pasokhgoo.ir» که حدود دو هزار پاسخ است دیدن می‌کنند. آمار روزانه مشاهده این پاسخ‌ها بین 12 تا 15 هزار بازدید متغیر است.

بخش پاسخگویی اینترنتی را اینجا کلیک کنید!





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: جمعه 87/2/6 ::: ساعت 12:28 عصر :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر