سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که گناه بر او دست یافت روى پیروزى ندید ، و آن که بدى بر وى چیره گشت مغلوب گردید . [نهج البلاغه]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

ختم اینترنتی قرآن مجید به هشت زبان‌ زنده دنیا/ معرفی سایت «ختم قرآن مجید»   

پایگاه اینترنتی«ختم قرآن مجید» به هشت زبان زنده دنیا، با هدف ترویج و توسعه قرائت قرآن بین مردم به ویژه جوانان، راه‌اندازی شده‌است.

به گزارش قرآن بلاگ به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، پایگاه اینترنتی«ختم قرآن مجید»، به نشانی اینترنتی«http://www.ghorany.com» با هدف ترویج و توسعه قرائت قرآن بین مردم به ویژه جوانان، راه‌اندازی شده‌است.

ویژگی قرائت قرآن به همراه اعضای این پایگاه اینترنتی در این است که کاربران با قرائت 10 آیه که به نیت تمامی اعضا صورت می‌گیرد، در ختم‌های مختلف قرآن که روزانه انجام می‌شود، شریک خواهند بود.

‌سایت «ختم قرآن مجید» به هشت زبان فارسی، عربی، انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسه، روسی و آلمانی در دسترس کاربران قرار دارد.

صفحه اصلی، راهنما، ثبت نام، متن قرآن، جستجوی قرآنی، مسابقه، گالری، لینک های مفید، خادمان قرآن و ارتباط با ما، از بخش های مهم این سایت هستند.

کاربران می‌توانند با استفاده از موتور جستجوی قرآنی این سایت به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی کلمات مورد نظر خود را پیدا کنند.

همچنین در بخش «متن قرآن» تمامی سوره‌ها با ترجمه فارسی فولادوند در دسترس کاربران قرار گرفته‌است.

بخش «گالری» مجموعه‌ای از تصاویر مرتبط با ائمه معصومین و اماکن مقدس را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده‌است.

آیکون «خادمان قرآن» نیز به معرفی حامیان این پایگاه اینترنتی پرداخته‌است. هر کاربر با مراجعه به بخش «ثبت‌نام» تنها حق یک بار ثبت‌نام را داشته و بعد از ثبت‌نام ملزم به قرائت آیاتی که به او اختصاص داده شده‌است تا یک ختم قرآن کامل شود.

به‌زودی بخش مسابقه پایگاه اینترنتی «ختم قرآن مجید»، راه‌اندازی خواهد شد.

پایگاه اینترنتی «ختم قرآن مجید» را اینجا ببینید!






::: جمعه 87/2/6 ::: ساعت 12:31 عصر :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
نظرات شما: نظر