سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به عمار پسر یاسر فرمود ، چون گفتگوى او را با مغیره پسر شعبه شنود . ] عمار او را واگذار ، چه او چیزى از دین بر نگرفته جز آنچه آدمى را به دنیا نزدیک کردن تواند ، و به عمد خود را به شبهه‏ها در افکنده تا آن را عذرخواه خطاهاى خود گرداند . [نهج البلاغه]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

عربستان با اهدای 6 هزار نسخه قرآن از بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران استقبال‌می‌کند 

غرفه عربستان سعودی در بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب با اهدای شش‌‌هزار نسخه قرآن‌کریم در طول برپایی این دوره از نمایشگاه از بازدیدکنندگان استقبال‌می‌کند.

به گزارش قرآن بلاگ به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) «عبدالعزیزعبدالرحمن بن الامیر»، مسئول غرفه عربستان با اعلام این خبر گفت: این غرفه در طول دو روز از برپایی نمایشگاه شاهد استقبال گرم ایرانی‌ها بوده‌است.

وی همچنین با اشاره به توزیع نوارهای کاست و لوح‌های فشرده ترتیل قرآن‌کریم بین بازدیدکنندگان بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: قرآن‌های اهدا‌شده تنها به زبان عربی و بر اساس خط عثمان طه است.

این مسئول عربستانی همچنین درباره آثار ارائه‌شده در این غرفه گفت: کتاب‌های به نمایش گذاشته شده از 33 دارالنشر عربستان همچون انتشارات وزارت عالی آموزش و پرورش، کتابخانه ملی ملک فهد، دانشگاه ام‌القری، دانشگاه اسلامی محمد بن‌سعود و دانشگاه ملک سعود است.

بن الامیر گفت: علاوه بر پوسترهای عکس و لوح‌های فشرده، در این غرفه کتاب‌ها در زمینه‌های مختلفی همچون دین، پزشکی، فرهنگ، علوم اجتماعی و ادبیات قابل عرضه‌ ‌است.

یادآوری‌می‌شود بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ آغاز به کار کرد و به مدت ده روز فعالیت‌ خود را ادامه خواهدداد. 





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: شنبه 87/2/14 ::: ساعت 10:36 عصر :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر