سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طابع ـ مهر زننده بر دلها ـ به پایه ای از پایه های عرش آویخته است، پس هرگاه حرمتی شکسته شد و خطایی جاری گشت [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

 نگاهی به پایگاه اطلاع‌رسانی پنج‌زبانه «کوثر»

 

سایت «کوثر»؛ ستاد بازسازی عتبات عالیات و پشتیابی عراق در سال هشتاد و دو به پنج‌زبان؛ فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسه و اردو تأسیس و فعالیت خود را آغاز کرده‌است.

به گزارش قرآن بلاگ به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) ستاد بازسازی عتبات عالیات و پشتیبانی عراق به‌صورت غیردولتی، داوطلبانه و غیرانتفاعی است و حوزه فعالیت آن بین‌المللی بوده‌است.

سایت «کوثر» با هدف اطلاع‌رسانی درباره بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر ائمه معصومین علیهم‌السلام و رسیدگی به اماکن مذهبی در کشور عراق و دیگر کشورها، انجام فعالیت‌های انسان دوستانه به مردم عراق و دیگر کشورها در صورت نیاز و وجود منابع مالی با اولویت کشورهای اسلامی راه‌اندازی شده‌است.

راه‌اندازی پروژه زیارت مجازی علی‌بن‌ابیطالب (علیه‌السلام) از طریق سیستم ماهواره‌ای و اینترنتی و راه‌اندازی رادیو حرم‌های مطهر کربلا و نجف از جمله کارهای انجام شده در فضای مجازی این ستاد است.

این ستاد با ارکان مختلفی و ستاد‌هایی چون؛ دفتر توسعه ارتباطات اسلامی، معاونت اداری مالی، پشتیبانی، معاونت امور بین‌الملل، معاونت فرهنگی و روابط عمومی، معاونت امور هماهنگی اعزام، معاونت مهندسی، معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات، معاونت امور استان‌ها و معاونت امور اجتماعی تشکیل شده‌است.

صفحه اصلی سایت «کوثر» با قسمت‌هایی مانند؛ ستادهای استانی، واحدهای اجتماعی، واحد صوتی و تصویری، اخبار، نمایشگاه تصاویر، استفتائات و اقدامات بیوت، پروژه های نجف و نیازها، پروژه های کربلا و نیازها، پروژه های کاظمین و نیازها،‌ پروژه های سامرا و نیازها،‌ پروژه های دیگر و نیازها مطالب خود را به‌روز می‌کند.

پخش تصاویر زنده از حرم مطهر حضرت امیر المومنین علی (ع) و حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) از امکاناتی بوده که در حال‌حاضر بر روی سایت قرار دارد.

برای دیدن بخش فارسی زبان ستاد بازسازی عتبات عالیات و پشتیبانی عراق اینجا را کلیک کنید!





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: شنبه 87/2/21 ::: ساعت 12:52 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر