سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همانا خدا را بندگانى است که آنان را به نعمتها مخصوص کند ، براى سودهاى بندگان . پس آن نعمتها را در دست آنان وا مى‏نهد چندانکه آن را ببخشند ، و چون از بخشش باز ایستند نعمتها را از ایشان بستاند و دیگران را بدان مخصوص گرداند . [نهج البلاغه]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

«المیزان»؛ پایگاه ارائه‌دهنده محصولات و مطالب دینی در فضای مجازی   

سایت «المیزان» ارائه‌دهنده محصولات دینی و معنوی در فضای مجازی بوده که توسط شاگردان استاد اصغر طاهرزاده به تازگی راه‌اندازی شده‌است.

به گزارش قرآن بلاگ به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) گروه فرهنگی المیزان متشکل از تعدادی از شاگردان استاد طاهر زاده است که سال‌های متمادی در محضر ایشان تلمّذ کرده‌اند و از آنجا که نوع مباحث ایشان را منطبق بر فطرت و اهداف و نیازهای متعالی خویش دیده‌اند، آن را گزینش کرده‌اند.

این شاگردان به دو دلیل: اولا با دقت و تعمق و شناوری در بحر عمیق چنین معارفی که نشات گرفته از علوم و معارف قرآن‌کریم و اهل‌بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین است، خود را دریابند و ثانیا در حد توان و وسع خویش رساننده این پیام باشند و زلال آن را به جان تشنه کسانی که طالب اینگونه برداشت و تفسیر و ارائه مطالب هستند، عرضه کنند، این سایت را راه‌اندازی کرده‌اند.

این گروه برای دسترسی آسان‌تر علاقه‌مندان به این معارف اقدام به تکثیر نوار و جزوات استاد کرد و به مرور زمان فعالیت‌های خود را در زمینه چاپ کتاب و تکثیر CD گسترش داد.

استاد اصغر طاهر زاده متولد 1330 و کارشناس در رشته زمین شناسی دانشگاه اصفهان است وی پس از فراغت از دانشگاه در حین اشتغال به کار، مطالعات حوزوی را آغاز کرده و بالاخره به توصیه شهید بهشتی(ره) جهت کمک به تحقق انقلاب اسلامی به استخدام در وزارت آموزش و پرورش درآمدند و در کنار آن نیز مطالعات حوزوی را در قم دنبال کردند.

استاد طاهرزاده عمدتاً تحت تاثیر حکمت متعالیه ملاصدرا و عرفان محی‌الدین است و امام‌خمینی(ره) و علامه طباطبایی(ره) و آیت‌الله جوادی آملی حفظه‌الله تعالی را برای خود نمونه خوبی از تفکر دینی و تحرک سیاسی اجتماعی میداند و معتقد است اگر سازمان فکری جامعه ما از چشمه ناب تفکر این بزرگواران سیراب شود، سعادتی را که دین اسلام برای آنها آورده، بدست خواهند آورد.

شرح حدیث جنود عقل و جهل جلسات، مباحث مربوط به نبوت و حضرت محمد(ص)، مباحث مربوط به زن در اسلام، ادامه شرح حدیث «ای اباذر» از جلسه 1 تا 116، مباحث امام جسین(ع) در 25 جلسه و امامت از جمله نرم‌افزارهای منتشر شده توسط سایت «المیزان» است.

در صفحه‌ اصلی این سایت دسترسی رایگان به متن کامل کتاب‌ها و جزوات منتشر شده بصورت فایل‌های PDF، دسترسی به فهرست عناوین سخنرانی‌ها و موضوعات مطروحه، دسترسی به گزیده موضوعی مباحث در زمینه‌های مورد نظر (با امکان جستجو)، تبادل نظر و آشنایی با نقطه نظرات، پیشنهادات، سوالات و انتقادات، امکان سفارش کتاب، نوار، CD و جزوات و امکان دسترسی به فایل‌های صوتی آخرین سخنرانی‌ها و بخش‌هایی گزیده از مباحث موضوعی برای کاربران فراهم شده‌است. 

برای مشاهده ‌پایگاه «المیزان» ارائه‌دهنده محصولات دینی در فضای مجازی اینجا را کلیک کنید!





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: یکشنبه 87/2/22 ::: ساعت 2:14 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر