سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس از حلال خورد، دلش صاف و نازک و چشمانش اشک آلود شود و برای دعایش حجابی نباشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

ویژه‌نامه اینترنتی ولادت حضرت زینب(س) منتشر شد   

 ویژه‌نامه اینترنتی ولادت حضرت زینب سلام‌الله‌علیه در سایت شهید آوینی منتشر شده‌است.

به گزارش قرآن بلاگ به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) این ویژه‌نامه در بخش‌های متفاوت به مناسبت فرخنده زادروز ایشان در دسترس کاربران قرار گرفته‌است.

از جمله عناوینی که در این ویژه‌نامه قابل مشاهده است: ولادت نور، سیره و زندگانی، یک خواهر و برادر، گزیده اشعار، فضایل و ویژگی‌ها و تصاویری از حرم هستند.

سایت مرکز اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی هنری شهید آوینی همزمان با مناسبت‌های مختلف و موضوعات روز ویژه‌نامه‌هایی اختصاصی منتشر می‌کند که تا حدود زیادی موضوعیت آن مناسبت به طور کلی در این بخش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ویژه‌نامه ولادت حضرت زینب پس از ویژه‌نامه حادثه بمب‌گذاری کانون رهپویان وصال آخرین ویژه‌نامه منتشر شده در این سایت بوده‌است.

در این ویژه‌نامه آمده‌است: «پیامبر (ص) فرزند دلبند زهراى عزیزش را در آغوش کشیده صورت خود را به صورت او گذاشت و شروع به اشک ریختن کرد. فاطمه (ص) ناگهان متوجه این صحنه شد و در حالى که شدیدا ناراحت بود از پدر پرسید: پدرم ، چرا گریه مى‌کنى؟!»

تولد زینب و گریه پیامبر بر مصایب آن، ولادت و پرورش زینب، گریه جبرئیل بر مصایب زینب (س)، بشارت تولد زینب و گریه على (ع)، نامگذارى زینب از طرف خداوند، کنیه حضرت زینب (س)، تغذیه زینب از زبان پیامبر و ... از جمله قسمت‌های ارائه شده در این ویژه‌نامه است.

خطابه زینب کبرى(س) پشتوانه انقلاب امام حسین(ع) اثر دانشمند محمد مقیمى از انتشارات سعدى، به نقل از طراز المذهب، الخصائص الزینبیه، ناسخ التواریخ زینب (س)، ناسخ التواریخ حضرت زینب کبرى (س)، فاطمه زهرا (س ) دل پیامبر از جمله منابعی بوده که در این ویژه‌نامه از آنها بهره گرفته‌ شده‌است.

ویژه‌نامه اینترنتی ولادت حضرت زینب(س) را اینجا کلیک کنید!





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: یکشنبه 87/2/22 ::: ساعت 2:17 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر