سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عبرت اندوزی به راه راست می کشاند . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

چهل و چهارمین نشریه الکترونیک ساعت صفر منتشر شد   

 

چهل و چهارمین نشریه الکترونیک ساعت صفر ویژه امام زمان(عج) به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده‌است.

به گزارش قرآن بلاگ به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، این نشریه در نیمه دوم اردبیهشت ماه با سرمقاله «چه کسی جهان را مدیریت می‌کند؟» در دسترس کاربران قرار گرفته‌است.

این سرمقاله به سخنان ریاست جمهوری درباره مدیریت امام زمان در وقایع مختلف اختصاص پیدا کرده و به دنبال آن بحث‌هایی که ایجاد شده‌است.

نشریه ساعت صفر مانند تمام نشریات منتشره تا کنون به بخش‌های هفت‌رنگ، ژرفا، ‌پیدای پنهان، سایه روشن، نسیم و پلکان تقسیم شده‌است.

در سرمقاله آمده‌است: «با این اوصاف، مدیریت امروز جهان باید بر عهده انسان ماذون از سوی خالق باشد، انسانی که اگر چه خلق و خوی انسانی دارد اما از سوی دیگر با خالق ارتباط دارد و هستی به اذن خداوند در ید قدرت او نهاده شده‌است».

اخبار در دو هفته گذشته، سربازگیری جنگ جدید بر علیه خدا، هویت و فطرت، ساحت معنوی هویت ایرانی، کشکولی از مطالبی درباره حضرت مهدی(عج) از جمله مطالب این شماره هستند.

همچنین جلوه‌های حجت امام زمان (عج)، عمل درست در پیدای پنهان، داستان ولادت امام عصر (عج)، قیام یمانی، دفتر توسعه وبلاگ دینی حامی وبلاگ‌های دینی در بخش سایه روشن و هر لحظه به یاد او و دبیرخانه دائمی اجلاس بررسی ابعاد وجودی حضرت مهدی(عج) از قسمت‌های نسیم بوده‌اند.

در بخش پلکان نیز نور امید می‌تابد، دریاب، تیغ انتظار و بر آسمان دین، مه تابانم آرزوست ارائه شده‌است.

چهل و چهارمین نشریه الکترونیک ساعت صفر را اینجا ببینید!





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: سه شنبه 87/2/24 ::: ساعت 12:44 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر