سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس راهی را در جستجوی دانش بپیماید، خداوند راهی به سوی بهشت برایش بگشاید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

«فطرت»؛ سایت فرهنگی اعتقادی دینداران در فضای مجازی  

  پایگاه اینترنتی فرهنگی اعتقادی «فطرت»، با شعار «انسان‌ها فطرتاً خداشناس هستند» در فضای مجازی راه‌اندازی شده‌است.

به گزارش قرآن بلاگ به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، «فطرت» سایتی فرهنگی است که در راستای تبیین باورهای شیعی انسان، با در نظر گرفتن فطرت، انسان انتخابگر، مسئولیت، ملاک برتری، توحید، معرفت فطری، نبوت، قرآن، امامت و آینده جهان بخش‌های خود را تدوین کرده‌است.

یکی دیگر از امکان‌هایی که سایت برای کاربران فراهم کرده دسترسی کاربر از طریق سه نشانی www.fetrat.org و www.fetrat.net ،www.fetrat.com است.

سلام بر پرچم افراشته، چالش‌های فکری و سیاسی وهابیت، توسل (وسیله جوئی) از دیدگاه عقل،قرآن و حدیث و پاسخ به شبهات آن، تحریف شناسی عاشورا ( نقدی بر کتاب حماسه حسینی مرحوم مطهری)، مبانی اعتقادی وهابیان و زیارت قبور از کتب منتشره در سایت است.

در حدود سیصد کتاب الکترونیکی با موضوعات مختلف دینی، پژوهشی، فرهنگی و قرآنی در سایت به صورت فایل‌هایی برای دانلود قرار گرفته‌است.

فایل‌های صوتی و تصویری از دیگر مزایای این سایت شمرده می‌شود، که عکس‌های مختلف با فرمت‌های متفاوت در آن گنجانده شده‌است.

نقد و بررسی کتاب (خرافات وفور در زیارات قبور) نوشته سید ابوالفضل برقعی، عمر در صحاح سته اهل سنت -3و 2،1، اهانت‌های ابن تیمیه به خاندان رسول خدا (ص) «جدید»، بررسی اسناد زیارت عاشورا «جدید»، گریه، احیاگر قلب، این حسین کیست... از دیگر مقالات موجود در این سایت است.

مقالات و ذکر نام چند مقاله، اخبار، سایت‌های مرتبط، ‌پرسش و پاسخ، گوناگون و وبلاگ‌های مرتبط از سمت راست صفحه اصلی جزء بخش‌های مهم و اصلی سایت هستند. جستجو، کلام معصوم، کتابخانه و ارسال پست الکترونیکی در کنار سمت چپ صفحه اصلی طراحی شده‌است.

موضوعات گزینش شده از وبلاگ‌ها؛ نقد وهابیت و سلفی‌گری، خاطرات و نظرات یک مهتدی، فضائل اهل بیت علیهم السلام، کجاست انتقام گیرنده ؟ و گفت‌وگوی صمیمانه با وهابیان بوده‌اند.

یکی از ویژگی‌های مثبت سایت به‌روز رسانی سریع و منظم سایت است که به لحاظ جذب مخاطب پویایی سایت تأثیر به‌سزایی خواهد داشت. 

برای مشاهده پایگاه اینترنتی سایت «فطرت» اینجا را کلیک کنید!





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: سه شنبه 87/2/24 ::: ساعت 12:50 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر