سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شیفته دانش، داناترین مردم است . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

دانلود رایگان کتب دینی در کتابخانه دیجیتال علویون فراهم شد 

پایگاه اینترنتی علویون کتابخانه دیجیتالی خود را با امکان دانلود رایگان کتاب‌های دینی در دسترس کاربران اینترنتی قرار داده‌است.

به گزارش قرآن بلاگ به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، پایگاه اینترنتی علویون کتابخانه دیجیتالی خود را با بیش از 600 عنوان کتاب و با امکان دانلود رایگان ارائه کرده‌است.

کتاب‌های ارائه شده در کتابخانه دیجیتال علویون در زمینه‌های دین و مذهب، تاریخ، سیاست، ادبیات، داستان، رایانه و پزشکی است.

عناوین کتاب‌های مذهبی ارائه شده عبارت از قرآن کریم، نهج البلاغه، نکته در مورد نماز، آداب تعلیم و تعلم در اسلام، آزادی معنوی، آشنایی با فرهنگ و مذاهب اسلامی، آشنایی با نهج‌البلاغه امام علی(ع)، آئینه ایزدنما حضرت فاطمه زهرا(س) و اتفاق در مهدی موعود(ع) است.

اجتهاد در مقابل نص شریف الدین، احسن القصص شرح داستان حضرت یوسف، احکام بانوان مطابق فتوای آیت الله بهجت، احکام پسران آیت الهی، اخلاق در خانواده و تربیت فرزند، از دیار حبیب، از عاشورا تا غدیر و مقتضیات زمان از دیگر عناوین کتاب‌های ارائه شده در پایگاه است.

حکایت پارسایان، خورشید عرفان، حکایت و هدایت‌ها در آثار شهید مطهری، حکایت‌های گلستان سعدی، حکمت عملی اقتباس از اخلاق ناصری، حکمت عملی با اخلاق مرتضوی و جلوه تاریخ در شرح نهج البلاغه از کتاب‌های ارائه شده در بخش تاریخی این پایگاه است.

کتاب‌های مذهبی کتابخانه دیجیتال پایگاه اطلاع‌رسانی علویون 344 عنوان را به خود اختصاص داده‌است.

برای اطلاع بیشتر اینجا کلیک کنید!





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: یکشنبه 87/2/29 ::: ساعت 11:51 عصر :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر