سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانش را بطلبد برای اینکه با دانشمندان همراه شود یا با نادانان بستیزد یا مردم را متوجه خود کند، خداوند او را داخل آتش گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

فهرست مجلات مهدوی در پایگاه اینترنتی حوزه به روز شد 

پایگاه اینترنتی حوزه، بانک نشریات خود را همراه با آرشیو مطالب نشریه مهدوی «انتظار نوجوان» و «امان» به روز کرده است.

به گزارش قرآن بلاگ به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، بانک نشریات پایگاه اینترنتی حوزه که مهمترین قسمت این پایگاه محسوب می‌شود، به روز رسانی شد.

عناوین آرشیو نشریات این پایگاه عبارت از اخبار شیعیان، ارمغان، الموعود، امتداد، امید انقلاب، انتظار نوجوان، دانش پژوهان، شمیم مهر، فقه پژوهان، محدث، سروش وحی و نسیم وحی است.

مجلات مهدوی پایگاه اینترنتی حوزه عبارت از نشریاتی چون موعود، موعود جوان، دیدار آشنا، انتظار نوجوان، فصلنامه انتطار، امان، الموعود است.

تنوع عناوین مجلات با موضوعات متعدد، امکان جست‌وجو در تمام مقالات، امکان مطالعه کامل متن و ذخیره‏سازی آن از جمله ویژگی‏های این بخش از پایگاه حوزه ‏است که توانسته است قریب 40درصد بازدیدکنندگان ‏این پایگاه را به خود اختصاص دهد.

همچنین 22 شماره از نشریه انتظار نوجوان و 9 شماره از مجله امان در این بانک نشریات در دسترس کاربران قرار گرفته شده‌است.

طبقه‌بندی تک تک مقالات و اطلاعات مجلات در قالب دانشنامه در دست اجراست که دسترسی موضوعی و آسان‌تری برای محتویات مجلات در پی خواهد داشت.

علاقه‌مندان جهت مطالعه مجلات مهدوی و مذهبی بانک نشریات حوزه می‌توانند به پایگاه اینترنتی حوزه بخش بانک مجلات مراجعه کنند.

برای اطلاع بیشتر اینجا کلیک کنید!





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: یکشنبه 87/2/29 ::: ساعت 11:53 عصر :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر