سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین دانش آن است که هدایتت را تباه کند . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

«بنی‌هاشم»؛ تولید کننده و ناشر نرم‌افزارهای دینی و قرآنی   

 

انتشارات بنی‌هاشم تولیدکننده و ناشر نرم‌افزار‌ها و کتب علوم اسلامی و قرآنی، سایت این مرکز را در دسترس کاربران قرار داده‌است.

به گزارش قرآن بلاگ به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، انتشارات بنی‌هاشم به مدیریت سید محمد بنی‌هاشمی، در زمینه تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام برای مسلمانان جهان در شهر اصفهان فعالیت می‌کند.

این مرکز در دو بخش نشر مکتوب و نشر الکترونیک فعالیت می‌کند و آثار منحصر به فردی در زمینه نشر الکترونیک به دنیای اسلام اهدا کرده‌است.

انتشارات بنی‌هاشم با به کارگیری مهندسان، روانشناسان، نویسندگان، مترجمان، نقاشان، طراحان، گرافیست‌ها، گویندگان و مربیان آموزشی نخبه زیر نظر روحانیون معظم در حال تولید و نشر محصولات قرآنی و مذهبی برای مسلمانان جهان در حوزه کودکان و نوجوانان، بزرگسالان، محققان و دانشمندان است.

این سایت خدمات خود را به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی به کاربران خود ارائه می‌کند. همچنین سایت انتشارات بنی هاشم دارای بخش‌های مختلفی مانند خانه، خدمات، درباره ما، و ارتباط با ما است.

در بخش «درباره ما» اطلاعاتی درباره فعالیت‌های سایت می‌خوانیم که عبارتند از نرم‌افزار بهترین داستان‌ها به سه زبان فارسی، عربی، انگلیسی، نرم‌افزار آشنایی با معصومین(ع) به دو زبان فارسی و انگلیسی، مجموعه باغ آیه‌ها قرآن، کودکان، یادگیری جزء 30 و جزء 29، مجموعه کتاب و نرم‌افزار معجم عبارات قرآنی، نرم‌افزار ارتباط آیات قرآن به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی و نرم‌افزار صحابه پیامبر(ص) به دو زبان فارسی و انگلیسی.

کاربران برای اطلاع بیشتر از نرم‌افزارهای تولید شده این شرکت می‌توانند به سایت انتشارات بنی هاشم مراجعه کنند.

سایت انتشارات بنی‌هاشم را اینجا کلیک کنید!





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: دوشنبه 87/2/30 ::: ساعت 12:8 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر