سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در خوارى دنیا نزد خدا بس که جز در دنیا نافرمانى او نکنند و جز با وانهادن دنیا به پاداشى که نزد خداست نرسند . [نهج البلاغه]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

یاس کبود مدینه»؛ ویژه‌نامه اینترنتی سایت رهپویان وصال شیراز   

 

‌پایگاه اطلاع‌رسانی رهپویان وصال شیراز اقدام به انتشار این ویژ‌ه‌نامه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) کرده‌است.

به گزارش قرآن بلاگ به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، این ویژ‌ه‌نامه بخش‌های متنوعی را به خود اختصاص داده که زندگی‌نامه، زیارت‌نامه، شهادت‌نامه، وصیت‌نامه، احادیث، مصحف، فضایل، فدک و کرامات الفاطمیه از آن جمله‌اند.

سخنرانی‌های حجت‌الاسلام سید‌محمد انجوی‌نژاد با موضوعات حقیقت عبادت15، اثرات ایمان6، شرم و حیا 1و2، وجدان 1و2، حقوق فرزندان، حقوق زنان، حجاب و حقوق والدین که در فاطمیه‌های سال‌های گذشته به‌صورت پرسش و پاسخ و سخنرانی بوده نیز منتشر شده‌است.

تصاویر منتخب مسابقه وصال یاس، با موضوع حضرت زهرا(س) با فرمت GPJ، گزارش تصویری و متنی از 18 طرح به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و گزارش تصویری مراسم‌های فاطمیه، دو نماهنگ شماره یک و دو از مداحان مختلف در این ویژ‌ه‌نامه قابل دسترسی است.

همچنین طراحان این سایت بخشی مجزا را برای ارائه نظرات کاربران در نظر گرفته‌اند. زیارت‌نامه حضرت فاطمه به همراه فضیلت زیارت، متن زیارت‌نامه، ترجمه زیارت‌نامه نیز موجود است.

در بخش زندگی‌نامه بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) کتاب در مکتب فاطمه(س) از دکتر علی قائمی و کتاب زندگانی فاطمه‌ زهرا(س) از دکتر جعفر شهیدی ارائه شده‌است.

دختر پیغمبر در بستر بیماری، زنان انصار در خانه پیغمبر، در آستانه ملکوت، به خاک سپردن فاطمه زهرا (س) و قبر دختر پیغمبر در بخش شهادت‌نامه گنجانده‌ شده‌است.

درباره شخصیت حضرت فاطمه در این ویژ‌ه‌نامه بخش‌های همچون کوثر قرآن، حدیث عبادت زهرا (س)، حضرت زهرا (س) همراز جبرئیل، پرتوی از فضائل حضرت زهرا (س)، دعای بهشتیان، فاطمه (س) بر کرسی تربیت، حضرت زهرا (س) ، الگوی ابرار، تسبیح زهرا (س) هدیه آسمانی، سیمای فاطمه (س) در روز قیامت، مادری مهربان‌تر از خورشید و فاطمه و سیره نبوی موجود است.

درباره مصحف حضرت فاطمه در این ویژ‌ه‌نامه نوشته شده: « قرآنی که اکنون در همه جا در دسترس است، تحریف و کم و زیاد نشده، بلکه همان قرآنی است که با املاء پیامبر اکرم(ص) نوشته شده و تنظیم گشته است، و شخص پیامبر(ص) در نام‌گذاری سوره‌ها و تقسیم قرآن به 114 سوره، و تنظیم آن به همین صورت فعلی نظارت کامل داشته‌است. ولی مصحف فاطمه زهرا(س) کتاب دیگر با محتوای دیگر است، و هیچ‌گونه تضادی با قرآن ندارد».

پایگاه اطلاع‌رسانی رهپویان وصال شیراز ویژ‌ه‌نامه‌های متفاوتی در مناسبت‌‌های مختلف منتشر می‌کند، این ویژه‌نامه نیز با تنوع در مطالب و طراحی لوگوی خود دارای ویژگی‌های متمایزی نسبت به دیگر ویژه‌نامه‌هاست.

برای مشاهده یاس‌کبود مدینه ویژه‌نامه اینترنتی سایت رهپویان وصال شیراز اینجا را کلیک کنید!





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: سه شنبه 87/2/31 ::: ساعت 1:4 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر