سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیانمندترین مردم در معاملت و نومیدترین‏شان در مجاهدت ، مردى است که تن خویش در طلب مال فرسود و تقدیرها با خواست او مساعد نبود ، پس با دریغ از دنیا برون شد و با وبال آن مال روى به آخرت نمود . [نهج البلاغه]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

اشد مجازات برای آمریکایی موهن به قرآن 

گره بین‌الملل: حزب اسلامی عراق امروز 30 اردیبهشت‌، در نظرگرفتن اشد مجازات برای سرباز آمریکایی موهن به قرآن در این کشور را خواستارشد.

به گزارش قرآن بلاگ به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)،حزب اسلامی عراق با اعلام این درخواست تآکیدکرد: مجازات این آمریکایی اشغالگر که با هدف قراردادن قرآن کریم و تیراندازی، به کتاب مقدس مسلمانان اهانت کرده‌است، باید درس عبرتی باشد برای هرکسی که به راحتی به خود اجازه توهین به مقدسات و جریحه‌دار کردن احساسات یک‌میلیارد مسلمان را می‌دهد.

همچنین در اعتراض به این هتک حرمت، ساکنان منطقه رضوانیه با راه‌اندازی تظاهرات در برابر مقر نیروهای آمریکایی در این منطقه خشم خود را نسبت به توهین اشغالگران و روند تجاوز و بی‌حرمتی در این کشور نشان‌دادند.

تظاهرکنندگان عراقی در این تجمع اعتراض‌آمیز خروج نیروهای آمیریکایی از عراق و عذرخواهی ارتش اشغالگر را خواستارشدند.

ارتش آمریکا نیز در برابر این اعتراضات، تصمیم به مجازات این سرباز گرفته و وی را به آمریکا فراخوانده است.

آخرین گزارش‌ها از عراق حاکی از آن است که این آمریکایی موهن به قرآن از عراق اخراج و به آمریکا فراخوانده‌ شده‌است تا در مورد پرونده وی رسیدگی‌‌های لازم انجام‌شود.

همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی العربیة با انتشار همین خبر افزود: یکی از مسئولان آمریکایی با هدف جلب رضایت مسلمانان و دعوت تظاهرکنندگان الرضوانیه به آرامش، با اهدای نسخه‌ای از قرآن کریم به رییس طایفه این گروه از شهروندان عراقی، مراتب خضوع و کرنش خود را به نمایش گذاشته‌ تا جایی که برای ادای احترام، بر کتاب مقدس مسلمانان بوسه زده‌است.





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: سه شنبه 87/2/31 ::: ساعت 1:12 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر