سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوندِ سبحان، شخصِ بلندْ آرزویِ بدکار را دشمن می دارد . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

 سایت اینترنتی «علامه مصطفوی» راه‌اندازی شد 

 

سایت ‌پنج زبانه «علامه مصطفوی» توسط مرکز نشر آثار علامه مصطفوی راه‌اندازی شد.

به گزارش قرآن بلاگ به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، این سایت به زبان‌های فارسی، عربی، اردو، انگلیسی و ترکی طراحی شده و خدمات خود را به این پنج زبان به کاربران خود ارائه می‌دهد. علامه مصطفوی دارای تألیفات و نوشته‌هایی بیش از هفتاد جلد کتاب است.

در این سایت بخش‌های مختلفی مانند: زندگی‌نامه، مقاله، آثار، انتشارات و ارتباط با ما وجود دارد.

در بخش بیوگرافی این سایت می‌خوانیم: «در روز چهارم شعبان سال 1334هجری قمری مطابق با سال 1297هجری شمسی، خداوند جلوه‌ای از رحمتش را با تولد یکی از اولیاء خاصش در شهر تبریز منطقه آذربایجان ایران نشان داد».

«نوشته‌های وی در زمینه‌های مختلف علوم الهی است؛ مانند: تحقیق در واژه ها و لغات قرآن، تفسیر قرآن و کلمات قرآن، تاریخ اسلام، تحقیق راجع به زندگانی و فرمایشات و سیره و روش امامان معصوم (ع)، تحقیق راجع به دیگر ادیان الهی، علم کلام، علم رجال، علم اخلاق، عرفان و سیر و سلوک و غیره»

«علامه مصطفوی در تاریخ نوزدهم جمادی الاول 1426 مطابـق با بیست و ششم جون 2005 حدود ساعت 14:30 بعد از ظهر یکشنبه در منزلش در تهران از دنیا رفت».

اکنون گروه مرکز نشر آثار علامه مصطفوی، نوشته ها و تألیفات او را نشر و تبلیغ می‌کند و به‌تازه‌گی به انتشار آثار وی در سایتی با عنوان «علامه مصطفوی» کرده‌است.

سایت مرکز نشر آثار علامه مصطفوی، را اینجا می توانید مشاهده کنید.





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: چهارشنبه 87/3/1 ::: ساعت 1:27 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر