سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوشا آن که خود را خوار انگاشت ، و کسبى پاکیزه داشت ، و نهادش را از بدى بپرداخت ، و خوى خود را نیکو ساخت و زیادت مالش را بخشید و زبان را از فزون گویى درکشید ، و شرّ خود را به مردم نرساند و سنّت او را کافى بود ، و خود را به بدعت منسوب نگرداند . [ مى‏گویم بعضى این فقره و آن را که پیش از آن است به رسول خدا ( ص ) نسبت داده‏اند . ] [نهج البلاغه]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

«حافظان بقیع» وبلاگ راه‌اندازی کردند   

گروهی از کاربران شیعه اینترنت وبلاگ «حافظان بقیع» را در فضای مجازی تأسیس کردند.

به گزارش قرآن بلاگ به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، وبلاگ «حافظان بقیع» با همکاری تعدادی از جوانان شیعه از کشورهای مختلف به‌ویژه ایران و برای دفاع از قبور مطهر ائمه بقیع در برابر وهابیان ایجاد شده‌است.

گروه «حافظان بقیع» هدف خود را ثبت‏نام و انسجام داوطلبان دفاع از علایم بقیع در ویکی‏مپیا اعلام کرده‏اند و قصد دارند به طور دسته جمعی با حذف‏کنندگان علایم قبور ائمه بقیع در این دایره‏المعارف جغرافیایی آنلاین مقابله کنند.

در دایره‏المعارف آنلاین ویکی‏مپیا، کاربرانی که از سوی عده بیشتری از کاربران این سایت، پشتیبانی شوند، می‏توانند علایمی روی نقشه جهان ایجاد کنند که توسط دیگر کاربران غیرقابل حذف یا ویرایش باشد.

گروه تشکیل‌دهنده وبلاگ «حافظان بقیع» از کاربران علاقه‏مند دعوت کرده‏اند با ثبت نام در سایت ویکی مپیا و اعلام نام کاربری و نشانی میل خود به این وبلاگ، به گروه مدافعان بقیع بپیوندند تا به طور دسته جمعی و با پشتیبانی همدیگر، از علایم اهل بیت(علیه‏السلام) در مدینه روی نقشه آنلاین ویکی‏مپیا دفاع کنند.

برای حمایت از وبلاگ «حافظان بقیع» اینجا کلیک کنید!





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: چهارشنبه 87/3/1 ::: ساعت 1:32 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر